Wpis z mikrobloga

Siema #gamedev mircy, mam problem zwiazany z importem siatki zrobionej w Blenderze do Unity.
Zrobilem sobie model (tutaj karabinu) zlozony z kilku obiektow w Blenderze. No i jak importuje plik .blend z siatkami do Unity, to wszystkie elementy sa odwzorowane spoko, oprocz bazy tego karabinu - wydaje sie nie miec scianek, przez co mozna zagladnac do srodka (w Blenderze wszystko spoko wyglada), a po odwroceniu kamery, widac jakby model nie mial scianek od kompletnie innej strony.

Help? Picrel w zalaczniku.

Sprawdzalem w blenderze w poszukiwaniu zdublowanych verticesow, (usunelo mi cztery) - nic nie dalo, probowalem tez zmusic Unity do obliczenia wlasnych normalmapek i dalej to samo.
Ktos tak mial? To pewnie blad typu noob, ale...
()
#gamedev #odzeradogamedevelopera #blender #unity #unity3d
sharaquss - Siema #gamedev mircy, mam problem zwiazany z importem siatki zrobionej w ...

źródło: comment_V9Gv0aDKumcw3zqkXyGVePpl7FGmBhYx.jpg

Pobierz
  • 5