Wpis z mikrobloga

@GrabkaMan:
1. zależy co chcesz uzyskać z tym łączeniem. Ale ogólnie nie, nie musisz.
2. Im mniej trisów tym lepiej, oczywiste. Sam też staraj się w wątpliwych miejscach tworzyć trójkąty bo unity samo wszystko po swojemu strójkątuje (chyba własnie wymyśliłam to słowo) i niektóre powierzchnie mogą wyglądać inaczej niż założyłeś i możesz mieć jak tutaj ;p http://www.wykop.pl/wpis/15451991/mircy-spod-tagu-blender-dlaczego-tak-dziwnie-cieni/
@homo_superior: Dzięki homo!

Generalnie ze znajomymi chcemy stworzyć gierkę. No i jestem odpowiedzialny za modele. ( )

dlatego też pytam o eksport do unity.

Głównie chodziło mi o pierwsze pytanie, bo drugie to samo przez się wiadomo (zadałem je tylko dlatego, że:
1. Lubię listy.
2. Bo chciałem zadać pytanie numer dwa )

No przykładowo chcemy stworzyć człowieczka (Grafika 3D z widoku 2D - na blenderowe:
@GrabkaMan: Co do człowieka i jego animacji fajnie by było jakby szyja była jednym modelem z tułowiem ale już ubrania czy kapelusze niekoniecznie. Chyba, że robisz jakieś gry mobilne czy mniej realistyczne (a z opisu wynika, że chyba tak) bez jakichś szczegółowych animacji, wtedy tego nawet nie będzie widać ;p No i pamiętaj by nie zostawiać n-gonów, bo wtedy się może zrobić masakra ;p