Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Tomaa_aVG4w3XAqg,q60.jpg)
Tomaa +194
Polskie Wesela w Polsce to największy rak jaki w ogóle istnieje. Wszystko kur wa sztuczne, sztuczni ludzie, sztuczna atmosfera, sztuczny wystrój, sztuczna muzyka, sztuczne kur wa wszystko. Pamiętam, że jedyne co nie było sztuczne na tych weselach to jedzenie, ale nawet tutaj bym polemizował. Nie ma najbardziej sztucznego i oderwanego od rzeczywistości wydarzenia, jakim jest Polskie Normickie Wesele. A najlepsi są ci, którzy na nie muszą brać kredyt, który spłacać będą przez
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/8b465301010f534f36cb6afb438471e88d8d0755a776485ba6ad2042efa35b97,w150.jpg?author=Tomaa&auth=8b7a4caf4ed54449da8cd3a85bef451b)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/zombine_Qwh8cYK6xR,q60.jpg)
zombine +227
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/6efaba1a70f5d8a7d6dc7c5eae549d7d778a27a4c8709c50a311391b19f4e009,w150.png?author=zombine&auth=46a397e4b17d47c3a7e11e70724b364a)
Czy ktoś z Was wie, jak powinna wyglądać siatka modelu, który chcemy wyeksportować do Unity?
Chodzi mi o:
1. Jak meshem? Czy wszystko ma być połączone w jedną ciągłą siatkę? (ręce, nogi, głowa, czapka i w ogóle).
2. Im mniej poly tym lepiej?
1. zależy co chcesz uzyskać z tym łączeniem. Ale ogólnie nie, nie musisz.
2. Im mniej trisów tym lepiej, oczywiste. Sam też staraj się w wątpliwych miejscach tworzyć trójkąty bo unity samo wszystko po swojemu strójkątuje (chyba własnie wymyśliłam to słowo) i niektóre powierzchnie mogą wyglądać inaczej niż założyłeś i możesz mieć jak tutaj ;p http://www.wykop.pl/wpis/15451991/mircy-spod-tagu-blender-dlaczego-tak-dziwnie-cieni/
Generalnie ze znajomymi chcemy stworzyć gierkę. No i jestem odpowiedzialny za modele. (✌ ゚ ∀ ゚)☞
dlatego też pytam o eksport do unity.
Głównie chodziło mi o pierwsze pytanie, bo drugie to samo przez się wiadomo (zadałem je tylko dlatego, że:
1. Lubię listy.
2. Bo chciałem zadać pytanie numer dwa )
No przykładowo chcemy stworzyć człowieczka (Grafika 3D z widoku 2D - na blenderowe:
@homo_superior: A to wiem, strasznie staram się nie zostawiać ngonów. Co szczególnie widać na mojej niedokończonej pracy Maria: http://i.imgur.com/SjsOIaR.png. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
No tak. To nie będzie żadna super realistyczna gra. Bardziej prosta platformówka : )