Wpis z mikrobloga

A to z NFC (nie wiem, nie używałem) nie trzeba zintegrować to z bankiem czy siecią komórkową?


@fervi: @wczoraj: No to gdzie w tym systemie mam podać dane karty? Nie ma Android Pay w Google Play.
Mam przed soba kartę i telefon - słucham co zrobić, żeby to zaczeło działać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie znam się, ale się wypowiem


@fervi: Pfff, czyli muszę miec specjalna przedpłaconą karte SIM :D Przeciez tyle lat technologia na rynku, Apple po tylu latach skopiowało pomysł, a tutaj wpisałem dane karty bankowej i już. #bekazandroida
@edgar_k: Przecież w apple pay to nie jest takie proste. Każdy bank z osobna musi wdrożyć ten system u siebie. Dla przykładu w Polsce nikt tego jeszcze nie ma i pewnie bardzo długo nie zrobi. U nas jest BLIK i prędzej banki do tego będą dołączały bo jest dość rozwinięty u nas.
Przecież w apple pay to nie jest takie proste. Każdy bank z osobna musi wdrożyć ten system u siebie. Dla przykładu w Polsce nikt tego jeszcze nie ma i pewnie bardzo długo nie zrobi.


@pitu-pr: no patrz, jakoś wszystkie banki w UK już dawno to wdrozyły i problemu nie ma.
A Android przez tyle lat co? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Twój bank współpracuje z Apple więc nie jest "#!$%@?ą"? a gdyby nie współpracował to by był?


@wczoraj: @pitu-pr: na oko 90% ludzi w UK może korzystać bez problemu z apple pay, z androida ułamek wybranych. Tyle lat wspierania NFC, tyle lat zajebistości, wyprzedzania apple a efekt mizerny.
@edgar_k: Nie korzystam z androida od jakiegoś czasu, apple here. Lecz kiedyś na androidzie działało to chyba trochę inaczej niż teraz. Był ten cały portfel google i tam można było bez problemu podpiąć każdą kartę po numerze i cvv. Teraz to chyba zmienili i tak łatwo się nie da płacić.
Zobacz tu jakiś artykuł, czyli ten nowy system od Google jest świeży i ma 2-3 miesiące?