Aktywne Wpisy
Czy będąc aktywnymi seksualnie podkładacie coś pod prześcieradło żeby nie brudzić materaca? Ja zawsze mam taki podkład, bo dałem kilka tysi za materac i nie chce go brudzić różnymi wydzielinami, a ostatnio tinderówka stwierdziła, że to przesada. Tylko że jak u niej byłem, to ona miała jakieś piankowe gówno z ikei za 50 zł że aż sie ruchać odechciewało #seks #zwiazki #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
xiv7 +44
Kiedyś w latach 2000 mieliśmy w sklepach słuchawki douszne. Potem stało się popularne to dziadostwo, to diabelstwo w postaci dokanałówek. Ku*wa druga próba po 15 latach i znowu pieniądze wyrzucone w błoto, nie wiem jak wy możecie wytrzymać jak to wypełnia wam kanał słuchowy, jak to zatyka i blokuje ucho jak jakaś wata którą się tam wkłada. Jeszcze sobie wymyślili że dokanałówek nie można zwracać z powodów higienicznych, podobno na Allegro się
2. Odbierz w końcu, wysłuchaj przedstawiania się pani i dowiedz się, że promuje i chce ci wcisnąć jakieś garnki.
3. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i zapytaj "SKĄD PANI MA TEN NUMER TELEFONU?!"
4. Wysłuchaj standardowego tłumaczenia, że numer został wylosowany i bla bla bla.
5. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i powiedź, że jesteś pracownikiem Biura Ochrony Rządu, i że to ściśle tajny i prywatny numer znany tylko nielicznym.
6. Wysłuchaj ponownie tłumaczenia, ale już łamiącym się głosem, że numer wylosowany bla bla bla.
7. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i powiedź, że sytuacja jest bardzo poważna i musisz skierować sprawę do Centralnego Biura Śledczego.
8. Słuchaj dalej łamiącego się głosu kobiety, że to jakieś nieporozumienie, że już do ciebie nie zadzwoni i usuną twój numer z bazy danych.
9. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i powiedź, żeby powtórzyła swoje nazwisko.
10. Pani jeszcze bardziej łamiącym się głosem powtarza swoje imię i nazwisko zgodnie z zasadami i formułkami call centre.
11. Oznajmij pani, że kończysz rozmowę bo obowiązki wzywają.
12. Wysłuchaj jak pani przeprasza za zaistniała sytuację, ale na końcu rozmowy, zgodnie z wyuczonymi formułkami call centre - życzy ci miłego dnia i dziękuje za rozmowę.
13. Podziękuj i się rozłącz.
14. Od tej pory już do ciebie nie dzwonią i nie wciskają ci garnków.
15. PROFIT
#truestory #heheszki #takaprawda
o #!$%@?, jak bardzo gówno wiesz na temat słuchawek. xD
@Kurgan: To gratuluję. Do prostytutek można mieć więcej szacunku niż do takich śmieci.