Aktywne Wpisy
FajnyTypek +60
mort555 +53
#powodz #wroclaw
Wiadomość z teraz: "Nagle" o północy zrzucają wodę z Mietkowa. Marszowice do ewakuacji. Wały zamierzają podnieść o 1,5m w ciągu 4 godzin i podstawić autobusy do ewakuacji (do 5-6 rano).
Nie przewidzieli wcześniej, że nastąpi zrzut i że zaleje osiedle??? I że wałom 1,5m zabraknie???
Mi to wygląda na totalny chaos.
Jeśli ktoś ma na Marszowicach rodzinę/znajomych, to dzwońcie do nich natychmiast. Niech przynajmniej mają czas
Wiadomość z teraz: "Nagle" o północy zrzucają wodę z Mietkowa. Marszowice do ewakuacji. Wały zamierzają podnieść o 1,5m w ciągu 4 godzin i podstawić autobusy do ewakuacji (do 5-6 rano).
Nie przewidzieli wcześniej, że nastąpi zrzut i że zaleje osiedle??? I że wałom 1,5m zabraknie???
Mi to wygląda na totalny chaos.
Jeśli ktoś ma na Marszowicach rodzinę/znajomych, to dzwońcie do nich natychmiast. Niech przynajmniej mają czas
2. Odbierz w końcu, wysłuchaj przedstawiania się pani i dowiedz się, że promuje i chce ci wcisnąć jakieś garnki.
3. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i zapytaj "SKĄD PANI MA TEN NUMER TELEFONU?!"
4. Wysłuchaj standardowego tłumaczenia, że numer został wylosowany i bla bla bla.
5. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i powiedź, że jesteś pracownikiem Biura Ochrony Rządu, i że to ściśle tajny i prywatny numer znany tylko nielicznym.
6. Wysłuchaj ponownie tłumaczenia, ale już łamiącym się głosem, że numer wylosowany bla bla bla.
7. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i powiedź, że sytuacja jest bardzo poważna i musisz skierować sprawę do Centralnego Biura Śledczego.
8. Słuchaj dalej łamiącego się głosu kobiety, że to jakieś nieporozumienie, że już do ciebie nie zadzwoni i usuną twój numer z bazy danych.
9. Poważnym i stanowczym głosem wejdź pani w słowo i powiedź, żeby powtórzyła swoje nazwisko.
10. Pani jeszcze bardziej łamiącym się głosem powtarza swoje imię i nazwisko zgodnie z zasadami i formułkami call centre.
11. Oznajmij pani, że kończysz rozmowę bo obowiązki wzywają.
12. Wysłuchaj jak pani przeprasza za zaistniała sytuację, ale na końcu rozmowy, zgodnie z wyuczonymi formułkami call centre - życzy ci miłego dnia i dziękuje za rozmowę.
13. Podziękuj i się rozłącz.
14. Od tej pory już do ciebie nie dzwonią i nie wciskają ci garnków.
15. PROFIT
#truestory #heheszki #takaprawda
@Kurgan: Każdy złodziej tak gada.