Wpis z mikrobloga

przeglądam czarnopiątkowe wyprzedaże na szmaty i jest bawełniano-kaszmirowa koszulka od borisa za tylko ok. 500zł :O szkoda, ze nie potrzebuję koszulki, ale możesz ktoś się skusi (zostala ostatnia sztuka w rozmiarze m)

http://www.farfetch.com/pl/shopping/men/sale/11-by-boris-bidjan-saberi-short-sleeve-long-t-shirt-item-11155759.aspx?storeid=9446&ffref=lp_pic_17_10_

#modameska #streetwear #ubierajsiezwykopem
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Im_from_alaska: Przepraszam, nie jestem programista 15k/mies. Imo nie da się uszyć tak zajebiscie porządnie i z tak zajebistych materiałów żeby kosztowalo 500zl, chyba ze jest pozlacane albo wysadzane diamentami. Wiec zwyczajnie przeplacasz za jakas gunwomarke, mniej więcej tak samo jak odzież patriotyczna z której sam sie chwile wczesniej nabijales
  • Odpowiedz
@Im_from_alaska: Przyznaj ze po prostu jesteś materialista, stać cie na tshirta za 500zl to musisz kupic tshirta za 500 i czujesz sie lepszy i wmawiasz sobie ze tak w c--j ci wygodniej niż w tshircie z newyorkera dla biedaków za 20zl co za bieda, jaka szmata, ja tu mam Black cotton a wy co nadal zara? XD nawet mi was nie żal, zw idę kupic dżinsy z prawdziwego dżinsu dzinsowego
  • Odpowiedz
@Ripper_roo: tak, posiadanie ekskluzywnych rzeczy to tez jeden z argumentow za kupowaniem takich rzeczy. ale bardzo maly. tez nie sadzilem, ze roznica moze byc az tak duza, ale przyjmowalem do wiadomosci, ze za cena musi isc jakosc. i tak jest. serio. rzeczy po dlzuszym czasie wygladaja jak nowe, do tego leza idealnie.

bycie mniej zamoznym nie jest powodem do nabijania sie. ktos kupuje w zarze czy hmie, bo na to
  • Odpowiedz
@Im_from_alaska: Za cena idzie jakość do pewnego momentu i to moment na pewno wczesniej niż 500zl za tshirt. A sam fakt ze choćby w minimalnym stopniu chcesz posiadać to dla ekskluzywności sprawia ze gardzę i tyle.
  • Odpowiedz