Wpis z mikrobloga

Why You Don’t Give Feedback [ENG]

Niedługi, choć wartościowy artykuł odnośnie motywacji do pisania opinii produktów przez użytkowników. Oprócz tego parę porad odnośnie tego na co warto kłaść nacisk by mieć większe zaangażowanie.

W skrócie:
- Ludzie chcą się angażować w tworzenie produktów których używają, ale wymagają transparentności.
- Użytkownicy oczekują szybkich odpowiedzi kiedy coś będzie zaimplementowane lub dlaczego nie.
- Użytkownicy mają pomysły na ulepszanie produktów, ale czują że pisanie opinii ląduje w próżni.
Warto przejrzeć całe :}

#ux #feedback #mvp
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@szancik: Dlatego oczekując feedbacku od klientów trzeba postawić na szybkość i transparentność. Wiele start-upów i właścicieli firm zapomina, że produkt nie jest ich tylko użytkowników. Blokowanie oddolnych pomysłów to najlepszy demotywator do pisania jakichkolwiek pomysłów i motywator to wrzucania negatywów :>
  • Odpowiedz