Wpis z mikrobloga

@sylwke3100: moze przy calym bardziej widoczne, na ulgowym tak roznicy nie widze az, a jestem w stanie dorzucic kilka zlotych do komfortu podrozy, gdzie nie musze walczyc z czytnikiem, tylko moge wsiąść i jechac ;)
  • Odpowiedz
@WuDwaKa: Ty cokolwiek chociaż masz. Doładowałam konto śkup rano. I faktycznie miałam pieniądze po odczytaniu w automacie śkup. Od razu kupiłam bilet i wzięłam potwierdzenie zakupu. Odczytałam w busie - nic. Odczytałam ponownie w automacie (czasem tak trzeba) - bilet jest. Odczytałam w kolejnym busie tym razem korzystając z info ze strony o aktywacji biletu - nic. Loguję się na portal klienta - saldo jak przed zakupem biletu, biletu nie
  • Odpowiedz
@Louise: No tak, bo kupowałem bezpośrednio bilet tylko a nie robiłem doładowanie karty.
@chrup: Tylko elektroniczny bilet w przypadku miesięcznego jest o 6 złoty tańszy od papierowego oraz można zdobyć 5% zniżki przy kolejnym zakupie...
  • Odpowiedz
@WuDwaKa: Głupio u mnie wyszło. Doładowałam kartę na jakąś kwotę i później kupiłam bilet (dostając na to potwierdzenie) i:
1. Mam bilet według automatu śkup, ale gdy loguję się lub przykładam do czytnika to go nie ma.
2. W historii dostępnej na portalu nie ma takich operacji (mimo tego śmiesznego potwierdzenia :c Przynajmniej hajs się zgadza.

@RRybak: Tak, dokładnie.
  • Odpowiedz