Wpis z mikrobloga

Projektowanie landing page która się sprzedaje [ENG]

W artykule ukazany 3 stopniowy proces dopracowywania MVP z opisem zmian i krótkim wyjaśnieniem dlaczego.
Nie ma tutaj niestety "mięska" w postaci solidnych statystyk np. il. pobranych trialów, zmian bounce rate'u, czasu spędzonego na stronie czy kliknięć. Ciekawie jednak jest poobserwować jak z czasem dopracowywana była koncepcja, gdzie szukano zmian oraz ile energii oraz czasu wymaga stworzenie tak prostej wydawałoby się rzeczy.

TIP z artykułu:
Landing page powinien odpowiedzieć na pytania:
- Czemu jesteś wart poświęcania ci czasu?
- Co to za produkt?
- Dlaczego go używać?
- Jaki jest koszt?
- Czemu jesteś lepszy niż inni?
- Czy są jakieś inne specjalne ofert?
- Jaki jest kolejny krok?

#ux #landingpage #webdesign
  • 1
  • Odpowiedz