Wpis z mikrobloga

@Singularity00: w takim razie chyba problem można nazwać rozwiązanym. Aplikacja na pokładzie, a ja głupi myślałem że znajdzie się jakiś "pokojowy" sposób na rozwiązanie problemu ; ) Dzięki jeszcze raz
  • Odpowiedz
@Soczkowy: nmzc. niestety na nich nie ma innej metody niż taka.... no chyba, że chce się być niemiłym i dosadnie powiedzieć, żeby spadali (co ze 2 lata temu też podziałało ale na jakieś 3 msc) ale szkoda mi niczego niewinnych ludzi, którzy muszą dzwonić po 100x na ten sam numer bo system opracował jakiś idiota, który nie pojął tego, że ktoś ma ciekawsze sprawy niż słuchanie propozycji g. ofert...
  • Odpowiedz
@Singularity00: No właśnie dlatego też postanowiłem telefonu nie odbierać i narażać na nerwy ani siebie ani osoby po drugiej stronie. Kolejny raz sprawdza się najprostsze rozwiązanie, choć żałuje trochę że działają tylko tak drastyczne metody, ale cóż ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz