Wpis z mikrobloga

@bart0: widocznie nie wiesz jak uzyc tego narzedzia badz je mylisz z czyms innym. Naturalnym krokiem jest odkrecenie zbiorniczka plynu hamulcowego pod maska chuyba ze wolisz pocwiczyc biceps. Mozna tez odpowietrznik zluzowac ale to potem robota zeby sobie odpowietrzyc uklad.
  • Odpowiedz
@bart0: Ale zrobił się zlot Januszy motoryzacji. Żadnego zbiorniczka nie trzeba odkręcać ani luzować odpowietrznika. Tłoczek cofa cię wkręcając go (jak w wielu innych #!$%@? samochodach gdzie hamulec ręczny jest na tym samym zacisku co roboczy), czasem tłoczek jest wykręcony do oporu i zapieczony (wiadomo syf i wysoka temperatura) wtedy trzeba go docisnąć i wkręcić, nie zaszkodzi użyć wd czy innego środka, tylko takiego który nie niszczy gumy.
  • Odpowiedz
@dozownik_celkowy: dokładnie.. nie trzeba ani odkręcać odpowietrznika ani zbiornika ani generalnie nic... zakładasz przyrząd i wkręcasz jednocześnie wciskając tłok żadna filozofia jeśli ma się ten przyrząd do tłoczków ze zdjęć wyżej..
  • Odpowiedz
@bart0: Ja się dzisiaj wkurzyłem walcząc z moim w pasku że nacisnąłem pedał hamulca do opopru tłoczek wyszedł cały z gwintu i wylał się cały płyn, oczyściłem wszystko wkręciłem go przyrządem i działa ;d
  • Odpowiedz
ani zbiornika


@crejzus: brawo ty, czyli jeśli ktoś dolał do zbiorniczka bo zmalało przez zużyte klocki a później wciska te tłoczki to ten płyn magicznie się kompresuje? czy znika gdzieś?
  • Odpowiedz
a lejesz pod korek?


@crejzus: Nie wziąłeś pod uwagę że każde auto ma inaczej ustawiony poziom max? nie rozumiesz że jak się zużywają klocki przód i tył to się tłoczki wysuwają na stałe co powoduje że poziom płynu jest coraz niższy i czy sam czy na serwisie dolewają go do kreski max bo tak mówi instrukcja obsługi?

Jak musisz to odkręcaj ja nie muszę


@crejzus: no właśnie o to chodzi
  • Odpowiedz