Wpis z mikrobloga

@elvisiako: zależy co chcesz pokazać tym porównaniem - bo ja serio chciałbym się dowiedzieć co takiego jest złego w dzisiejszych samochodach, że tylko te stare och i ach :)

W każdym roczniku znajdą się fajne i kiepskie auta. Są stare ciekawe samochody, są gówniane, z których na siłę niektórzy robią klasyki (np. Polonez). Nowe bywają fajne - ale są też gówniane.

A najlepsza 911 nie jest stara, ani nowa -
J.....e - @elvisiako: zależy co chcesz pokazać tym porównaniem - bo ja serio chciałby...

źródło: comment_bxm8Wgmb2GukZZelwLPUUWtrCsWQDmNP.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@elvisiako: Tak zupełnie na poważnie - jakie masz argumenty przeciw nowej 911? Ten samochód #!$%@? system bez względu na wersję. Kapitalnie się prowadzi, rewelacyjnie brzmi i odpycha się od drogi bardzo sprawnie bez względu na warunki. Owszem, klasyczne 901, 911, 964 itd. wyglądały pięknie i sam bardzo chciałbym mieć 930 i 993 GT, ale nigdy nie zgodzę się, że obiektywnie rzecz ujmując stare Porsche były lepsze niż nowe.
  • Odpowiedz
Moim ideałem jest silnik niezawodny jak stare silniki, o osiągach nowego, wnętrze z klasa jak wnętrza 911 z lat 70. z mp3 i nawigacja, karoseria z blachy i biksenony a nie ledy no i żeby prowadziła sie nieprzewidywalnie jak gt2 996 #widowmaker


@elvisiako: czyli "ale te nowe auta są #!$%@?, stare są cudowne", ale jak coś to byś ze starego chciał wygląd? :)

ps. niezawodność starych silników, zwłaszcza
  • Odpowiedz
Wcześniej tez były zajebiste zakapiory, jak carrera rs, triumph tr7, isdera commodore. Nie twierdze, ze nowe są be i ich nie trawię. Z nowych uwielbiam IS-F'a, bmw 1m, caymana gt4. Ale gdy porównamy audi a4 i audi 80 b2 lub bmw 7 nowa i e12 to jednak te stare maja swój klimat. Nowe są fajne na codzień, ale przy weekendzie chcesz coś więcej
  • Odpowiedz