Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert W #!$%@? mnie zrobiliście.
Zrezygnowałem z umowy ,a po kontakcie z tzw utrzymaniówką pod nr tel *350 obiecywali mi 20%rabatu na Abo więc zrezygnowałem z rezygnacji.
Dzisiaj dzwonie bo chce przedłużyć i Taki wał !! Nie da się teraz już dają tylko 10%
Żegnam.
W #!$%@? ze stażem w sieci ok 10 lat...
#orange
  • 11
@MarcinGTD: nie musisz rezygnować z rezygnacji, od razu mogłeś przedłużyć i od razu ona by się automatycznie anulowała. Zawsze jak rozmawiasz z konsultantem to masz ofertę TU i TERAZ żaden konsultant nie zapewni Ci, że taka sama oferta będzie np za tydzień dla Ciebie jeszcze dostępna bo to najzwyczajniej w świecie nie zalezy od niego.

I zamiast się #!$%@?ć zacznij myśleć... ;]
@Krolowa_MLWP: Niestety kontakt z *350 nastąpił już po rezygnacji tzn przejściu na tzw kartę.
Nie było w takim wypadku możliwości wygenerowania konkretnej oferty aż do czasu zatwierdzenia przez system rezygnacji z przejścia na kartę.

Oczywiście nie myślę masz racje...
@Krolowa_MLWP: Przejście na kartę nastąpiło by dopiero po zakończeniu okresu rozliczeniowego.
Okres ten zakończy się dopiero 23.10.
Wypowiedzenie czyli przejście na kartę złożyłem miesiąc przed końcem umowy która zakończyła się ok tydzień temu.
Z Orange jesteś że wypytujesz?
Jutro i tak po raz kolejny przechodzę na kartę bo zmienić sieci nie zdążę przed końcem aktualnego okresu rozliczeniowego.
@MarcinGTD: Moja diagnoza:
1) Nie umiesz jasno sprecyzować i skonkretyzować o co Ci chodzi. Niestety, żeby 2 osoby się dogadały to trzeba tak przekazać to o czym myślisz drugiej osobie, żeby to zrozumiała. Jak Ty tak rozmawiałeś z konsultantem jak tutaj piszesz posty to mega mu współczuję bo dogadanie się z Tobą to katorga.
2) Nie możesz jutro przejść na kartę (xD iksde). Jutro możesz co najwyżej złożyć kolejne wypowiedzenie, które
@Krolowa_MLWP: Faktycznie mogę mieć dzisiaj problemy z dokładnym opisem itp.
od 6 - 18 w pracy na statku ( w przerwie dzwoniłem )
Teraz kilka piwek.
Wiem że to żaden problem dostać 20% bo nigdy nie było z tym problemu.
Dokładnie opisałem moje wymagania oraz przytoczyłem poprzednią rozmowę z innym pracownikiem *350.
Że znam dokładnie ofertę , jaki potrzebuję abonament oraz jaki telefon itp.
Miałem nadzieje że po dokładnym opisie abo
@MarcinGTD: Przedłużenie umowy anuluje rezygnację. Oferta jest aktualna w dniu jej składania – nie możemy zagwarantować, że za dzień, dwa lub za tydzień otrzymasz identyczną. Jeśli przejdziesz do oferty na kartę to będziesz mógł skorzystać z promocji abonamentowych skierowanych do nowych abonamentów. Jeśli chcesz porozmawiać na temat oferty to zachęcam do kontaktu z nami dzwoniąc pod numer 801234567. Możesz też napisać przez formularz Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl.