Wpis z mikrobloga

Witam,
Na początku lata zakupiłem parę butów w sieci Deichmann, akurat wyjeżdżałem do UK i już na miejscu (Jakieś 4 dni po zakupie) pojawiły się pierwsze pęknięcia na podeszwie. Proces ten pogłębiał się, wkrótce buty stały się całkowicie bezużyteczne jako, że pojawiały się coraz to nowe uszkodzenia. Na szczęście miałem też inną parę butów, również z Deichmana, które eksploatowałem w ten sam sposób, a nawet więcej i wciąż są w świetnym stanie. Ewidentnie wadliwa para lub może cały model. Niestety dopiero wróciłem do kraju, upłynęło parę miesięcy od zakupu, buty są popękane i dziurawe, w dodatku nie mam paragonu.
Ktoś ma doświadczenie z reklamacjami w tej sieci sklepów? Czy przy reklamacji wystarczy wydruk z konta bankowego (Za buty zapłaciłem kartą)? Czy reklamacje przyjmują bez problemu czy też będą kombinować i twierdzić, że to wina złego użytkowania itp itd?
#reklamacja #pytanie #prawo #deichmann #polska #prawokonsumenckie
  • 9
@adiqoo: to jeszcze lepiej :) akurat tego nie byłam pewna, najlepiej zapamiętałam z ustawy to, że czas od stwierdzenia wady do zgłoszenia sprzedawcy wydłużył się z 2mies. do roku :) :)