Wpis z mikrobloga

@Mosi: dobór kolorów i styl kreski powoduje, że niektóre lokacje nadal wyglądają wspaniale, np. okolice pod miastem, tam gdzie leci "douce ambiance" w tle. w sumie najbardziej rzuca się w oczy słaba odległość rysowania obiektów i mało samochodów i pieszych w mieście.
btw właśnie jestem w czasie misji "szczęściarz".( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Mafia... Zawsze u mnie na dysku.... ot, sentyment. Dla mnie się nie starzeje. to jedna z tych gier, gdzie gra się dla fabuły.
  • Odpowiedz
@Sleqqus: Ciekawy w Mafii był motyw z misją wyścigu. Podobno w pierwotnej wersji była tak ekstremalnie trudna, że mało kto umiał ją przejść. Czytałem, że wzięło się to stąd, że testujący robił tą misję na kierownicy. Jakiś fan sim racingu napisał, że jak dla niego misja była spoko, ale nie wyobraża sobie robienia jej na klawiaturze przez przeciętnego gracza. Dopiero później wypuszczono patcha umożliwiającego opuszczenie wyścigu (a jeszcze wcześniej zdaje się
  • Odpowiedz