Wpis z mikrobloga

Jak miło kiedy polskie firmy traktują klienta tak jak firmy z USA. Czuję się jak #wygryw, bo dostaję bez problemu to co mi się w teorii należy.

Czas na małe #coolstory i rekomendację firmy, która moim zdaniem na to zasługuję. Zaznaczam - nie jestem pracownikiem tej firmy, ani ta firma nie jest moim klientem.

3 lata temu kupiłem dla siebie krzesło Ergohuman w CentrumKrzesel.pl. Krzesło miało kilka awarii i chciałem Wam opowiedzieć o procesie reklamacji.

1 REKLAMACJA
Pianka na podłokietniku zaczęła się kruszyć na krawędziach. E-mail do firmy ze zdjęciami podłokietnika - 2 dni później była u mnie paczka z nowym. Nic nie musiałem odsyłać, nie chcieli faktur ani paragonów - krótka piłka i załatwione. Nowy podłokietnik miał już inną jakość pianki i do dziś nie wykazuje żadnych oznak kruszenia (minęły 3 lata)

2 REKLAMACJA
W fotelu uszkodził się mechanizm do odchylania, próbowałem go naprawić samemu i zepsułem go jeszcze dużo bardziej (całość się kompletnie rozpadła). Napisałem do firmy, opisałem całą historię, przyznałem się, że zepsułem. Drugiego dnia był u mnie kurier, zabrał krzesło, nikt o nic nie pytał, żadnych uwag, że zepsułem bardziej - krzesło wróciło naprawione.

3 REKLAMACJA
Uszkodził się jeden ze stopni do odchylania fotela (nie mogłem go zablokować w najwyższej pozycji), a dodatkowo pianka na drugim podłokietniku zaczęła się kruszyć.

E-mail do firmy - następnego dnia był u mnie kurier. W mailach napisałem o podłokietniku oraz o tym, że śruby od fotela mi się zużyły i ciężko się odkręcały przy pakowaniu fotela. Żaden problem - przyślą nową paczkę śrub, naprawiony fotel i nowy podłokietnik.

Przy wszystkich reklamacjach cały czas na bieżąco e-maile co się dzieje z fotelem, czas naprawy w ciągu 1-2 dni, wszystko z uśmiechem na ustach.

Obecnie kupiłem od nich 2 nowe fotele dla zespołu FUTURA 4S, które również mogę śmiało polecić.

Z całą pewnością chciałbym być w każdej polskiej firmie tak traktowany - kontaktując się z nimi wiem, że będą chcieli rozwiązać mój problem. Szczerze polecam i nawołuję aby inni się od nich uczyli!

#polecam #dobrafirma
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach