Wpis z mikrobloga

@paszczur: Skoro mówisz że masz śruby kontrujące to piasta na konusach. Czyli odkręcasz kontrę po stronie w którą chcesz przesunąć. Później konusa o te 2mm i trzymając konusa jednym kluczem zakręcasz kontrę. I później luzujesz kontrę po drugiej stronie, dokręcach konusa i kontrujesz kontrą( ͡º ͜ʖ͡º).
Na pewno na hamulcu nie masz regulacji prawo<->lewo? Przeważnie w zacisku są fasolki i jest możliwość przesunięcia go o kilka
  • Odpowiedz
@paszczur: Sorry, ale to co reszta sugeruje to jest jakiś absurd. Ruszanie piasty żeby wyregulować zacisk? Każdy zacisk nie ma idealnie okrągłego otworu tylko coś co bardziej przypomina zaokrąglony prostokąt. Jak wyregulować ustawienie zacisku to sobie poczytaj.

PS: Ale linke to mógłbyś wymienić i zarobić.
PS2: Po stronie które dotyka tarczy to Ty masz jakiś klocek w ogóle?
  • Odpowiedz
@skom25: Przyjrzałem się i rzeczywiście zacisk masz przesunięty maksymalnie. Pamiętaj że jak niwelujesz luz to rusza się tylko jedną stronę, kontry i konusa od strony napędowej się nie rusza.
  • Odpowiedz
@skom25:
paszczur pisał że dokręcał śruby kontrujące bo miał luz w kole, czy najprawdopodobniej przesunęła się cała piasta na osi i w takim przypadku regulacja samego zacisku może być nie wystarczająca.
  • Odpowiedz