Wpis z mikrobloga

Dobra Mireczki, czas na serio wziąć się za mieszanie własnych liquidów. Jako, że jutro oczekuję przypływu gotówki, to kompletuje swoje zamówienie na e-dymie. Jestem kompletnie zielona w temacie mieszania, ale zabieram się za to chyba od pół roku... Mam takie 3 pytania:
1. Która wiśnia najlepsza z tych dostępnych na e-dymie? Najlepiej jakby była podobna do tej z p1/liqueen, bo obiecałam kumplowi, że coś mu ukręcę jak tylko zacznę, potrzebuję królika doświadczalnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2. Jakie aromaty do wapowania solo? Na razie napaliłam się na kaktusa, bo ten z p1 jest przegenialny (i może coś podobnego mi wyjdzie), mountain dew - bo zachwalany wszędzie. Co dalej? Lubię owocówki, może marakuja? Albo mango? Czarna herbata - któraś wychodzi podobnie do tej z liqueen?
3. Na pierwszy ogień planuję kupić bazę (na oku mam tą w promocji z optimum), a dopiero później kupowanie wszystkiego osobno. Dobry pomysł?

#epapieros #epapierosy
  • 50
2. Mi z polecanych przez mireczki bardzo smakują jagody acai i gruszka od tpa, arbuz tak średnio bym powiedział i kiedyś mocno chwalona earl grey też tak sobie. Smaki to jednak subiektywne odczucia.
@MoralneSalto:
legenda:
* - kup teraz
** - można kupić pózniej jak Ci się zabawa spodoba

jaki masz sprzęt? od tego zależy jaka baza będzie dla Ciebie lepsza (do owocowych daje się mniej gliceryny - ale w zależniści od parownika)
do tego jednorazowe koszty:
* strzykawka 1ml (**5ml lub 20ml można dokupić pózniej) chyba, że chcesz się licytować na krople ( ͡° ʖ̯ ͡°)
* igła (niezastąpiona
@kici666: buteleczki już odkładam od 3 miesięcy :) mam też te 20ml z p1, więc jak mi coś zasmakuje, to będą w sam raz na większą ilość plus zamówię z 3 szklane. Z tymi strzykawkami to pani z "mojej" apteki wie, że tylko po to tam przychodzę :D W domu mam cały arsenał od zabaw z perfumami, nawet insulinówki, ale przez to chyba aromat nie przejdzie, bo będzie za gęsty (