Wpis z mikrobloga

Hej Mirki ew Mirabelki, potrzebuję porady. W październiku wybieram się na wesele, duże rodzinne weselicho, w związku z tym potrzebuję jakiś garniturek, tutaj problem, bo słabo się na tym znam. Na codzień ubieram się raczej fajnie młodzieżowo, #streetwear no i w kwestii garniturowych jestem laikiem. Szukam czegoś w stylu spodnie slim fit + jakaś spoko marynarka + buty, nie chce "typowego" garniaka, w połączeniu z białą koszulą ma być modnie, wygodnie, elegenacko, młodzieżowo, budżet w miarę normalny :) linki mile widziane, kurde, liczę na Was wariaty/tki z #modameska
  • 29
  • Odpowiedz
@rechozord: O ile nie masz 12 lat to czarne skórzane oxfordy, potem derby. Garnitur normalny, możesz zajść do sklepu Bytom, najlepiej kolor granatowy. Koszula kolor biały, jak chcesz wyglądać jak idiota to możesz to zrobić jak wychodzisz na miasto, a nie na weselu.
  • Odpowiedz
@rechozord: wszystko co mam kupione od h&m dalej leży w szafie, na spodniach powstają małe(nawet nie wiem jak to nazwać) wystające nitki, ale takie grubsze...ale to od uszkodzeń mechanicznych(dotychczas na 1 z 5 par spodni), żeby spodnie się pobrudziły(slim fit) to bardzo ciężko. Koszulki kupiłem dopiero ostatnio, po kilkuletnim związku z tym sklepem, za 20zł i cudo, materiał lepszy niż w c&a jak dla mnie, bluzki świetne, tylko z tyłu powstają
  • Odpowiedz
@csmrex: nie czuję się dobrze w "typowym" garniaku, szerokie spodnie , kamizelki , gruba marynarka, to nie mój styl, wolę coś bardziej lekkiego, przy czym eleganckiego, i zapewniam , że wiem jak się ubrać w zależności od okazji, nie pytam jak się ubrać na weselę, pytam bardziej o jakieś pomysły co z czym połączyć , żeby było modnie , wygodnie , i elegancko.
  • Odpowiedz