Wpis z mikrobloga

#mbank
@ZespolmBanku
Od kiedy przerwy techniczne robicie z niedzieli na poniedziałek i bez informowania o tym klientów z odpowiednim wyprzedzeniem (wpisy na Waszym blogu mnie nie interesują, bo to ja jestem Waszym klientem a nie Wy moim, żebym się za Wami uganiał - o kredytach jakoś spam potraficie wysyłać)? Miałem ważny przelew do wykonania i teraz d--a...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tbkAA: Taka informacja dawniej szła wszystkimi kanałami (e-mail, sms). To było rozsądne. Widocznie lubisz robić coś za kogoś za darmo, mimo, że to jego obowiązek.
Btw. Noc z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę nie byłaby lepszym terminem na takie zabawy?
Teraz wychodzę do pracy, w pracy przelewu nie puszczę (bo nie mam na to czasu), więc kontrahent poczeka do wieczora na pieniądze a mógłby dostać je za
  • Odpowiedz
@UowcaTroli: kiedyś muszą zrobić przerwę. Tak jak kolega zwrócił uwagę informacja była dostępna na stronie. Dostawca energii też nie dzwoni do ciebie i smsuje o braku prądu.
Nie spinaj się tak najwyżej kontrahet wyśle ci to co kupiłeś na allegro po południu. Chyba że to poważna sprawa, jeżeli tak - dałeś d--y czekając na ostatnią chwilę z przelewem.
  • Odpowiedz
@SuchyRAWR: Dane do przelewu posłał w nocy, więc raczej to nie ostatnia chwila.

Pudło. Dostawca energii wywiesza ogłoszenie na moich drzwiach (zresztą przerw w dostawie energii praktycznie nie ma).
  • Odpowiedz
@UowcaTroli: no, to na drzwiach jest informacja, a drzwiami do banku jest ekran logowania, gdzie taka informacja była. Dałeś d--y razem z kontrahentem i tyle. A nawet jakbyś wiedział, że jest przerwa wcześniej, to co by to zmieniło jak dane do przelewu i tak wczoraj dostałeś? ( )
  • Odpowiedz
@UowcaTroli, o przerwie modernizacyjnej informowaliśmy z wyprzedzeniem na naszej stronie internetowej, w serwie transakcyjnym oraz w aplikacji mobilnej.

Pozdrawiamy,
Zespół mBanku.

Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
  • Odpowiedz