Wpis z mikrobloga

Mirki, kończymy zapisy na czterdziestu czterech zgłoszonych osobach. Przebieg będzie następujący:

a) Pierwsza runda to cztery grupy po 11 osób, z których przechodzi 8 najlepszych graczy.
b) Druga runda to dwie grupy po 16 graczy, z których również zostaje wyłonionych ośmiu najlepszych.
c) Runda finałowa to podwójne eliminacje - idzie drabinka, gdzie w przypadku przegranej ląduje się w drabince przegranych i ma się drugą szansę na dalszy awans.

Nie wiem, czy w fazach grupowych robić dwumecze, czy po jednym meczu przeciw każdemu. Kwestia tego, ile meczów w danym weekendzie większość będzie w stanie rozegrać. Najlepiej by było, gdyby każdy mógł rozegrać w tygodniu 4 pojedynki i chyba tego będę się trzymał. Wtedy cały sezon skończyłby się na luzie przed końcem listopada. Jeżeli macie inne zdanie - napiszcie.

Do zbioru zasad dokładam parę zmian i wygląda to obecnie następująco (pogrubieniem rzeczy dodane):
1. Liga zostaje podzielona na dwie fazy grupowe oraz play-off na zasadach podwójnych eliminacji Jest obecnie po prostu za dużo osób, aby zorganizować wszystko w ramach jednej ligi.
2. W fazie grupowej każdy mecz to trzy rundy. Wygrany dostaje trzy punkty, w przypadku remisu (mało prawdopodobne, ale jednak...) każdy dostaje po punkcie.
3. Po fazach grupowych mecze są rozgrywane systemem BO5 (do trzech wygranych).
4. Każdy z zawodników przed meczem wybiera trzy klasy. Wybór klas odbywa się na zmianę (czyli np. A-B-B-A-A-B)
5. Wygrany deck nie może zostać ponownie użyty w danym meczu. (gramy w trybie conquest)
6. Każdy z zawodników po meczu zgłasza wynik pojedynku potwierdzony screenami po każdej rundzie.
7. Jeżeli w trakcie meczu któryś z graczy opuści grę (niezależnie, czy wyszedł sam, czy złapał disconnecta), z automatu przegrywa daną rundę, o ile nie zostanie ustalone wspólnie powtórzenie gry.
7. Mecze powinny odbywać się w trakcie weekendu. Jeżeli ktoś nie ma możliwości rozegrać gry ze swoimi przeciwnikami w danym weekendzie, powinien to zgłosić do organizatorów/napisać w tagu i ustalić ze swoimi rywalami inny termin.
7a. Jeżeli jeden z graczy nie podejmie rywalizacji lub nie zgłosi wyniku meczu przed upływem wyznaczonego terminu, z automatu przegrywa z zerową liczbą rund.
7b. Jeżeli zawodnik będzie nieobecny przez 2 weekendy rozgrywek pod rząd i nie rozegra swoich meczów w innym terminie, zostaje automatycznie wyeliminowany z rozgrywek, a pozostali gracze mają przypisaną wygraną (jeżeli wcześniej przegrali z danym zawodnikiem w fazie grupowej, otrzymują punkty za poprzednie mecze jak za wygraną)
9. Wszelkie niejasności, spory i protesty będą rozstrzygane wyłącznie na podstawie przedstawionych screenshotów.

A teraz idę dopieszczać wszystko na Toornament, aby było prawilnie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

BTW. namalowałem w paincie logo, fituje?

#mirkostone #hearthstone
Pieczarka - Mirki, kończymy zapisy na czterdziestu czterech zgłoszonych osobach. Prze...

źródło: comment_JAMS8qM9DSCHUX1rIIHRAk0xmqSD6DSZ.jpg

Pobierz
  • 18
@roizak: Jak dla mnie minimum to 4 mecze przez weekend (np. 2 w sobotę i 2 w niedzielę). Co do ilości dni - jeżeli ktoś przez 2 weekendy nikt nie zagra, to z automatu wylatuje, aby nie czekać na takiego delikwenta w nieskończoność.

@TomgTp: Zobaczymy, jak z tym będzie. W sumie fajnie by było, jakby jak najwięcej osób nagrywało w jakiś sposób mecze, to by się zrobiło jakieś składanki fajnych
ŁAMIĄCA WIADOMOŚĆ // BREAKING NEWS

Powrzucałem chyba to, co obecnie najistotniejsze do Toornamentu. Można sprawdzać z kim się wylądowało w grupie, wprowadziłem też wstępnie rozkład gier na pierwszy weekend. Wszystko dostępne do przejrzenia na http://tinyurl.com/mirkostone (nie zwracajcie uwagi na godziny, nie dało rady ich wyłączyć, więc zostawiłem domyślne 0:00 ( ͡º ͜ʖ͡º) )

Pamiętajcie, aby pododawać się na Battle.necie! Wszystkie nicki pochodzą z wykopu, więc jeżeli nie