Aktywne Wpisy
zalozylemkonto +837
Sobota, 5:55 chłop zadowolony nad jeziorem na spacerze

źródło: temp_file2371185103661236378
Pobierz
ZenujacaDoomerka +12
Skopiuj link
Skopiuj linkźródło: temp_file2371185103661236378
PobierzWykop.pl
List mojaLista = new List();
Tworzę nową instancję Gameobject i dodaję ją do listy.
GameObject nowyGameObject = Instantiate(prefab.transform, new Vector3(0, createLine, prefab.transform.position.z), transform.rotation) as GameObject;
mojaLista.Add(nowyGameObject);
Dodaję sobie taką linijkę
Debug.Log("nazwa" + mojaList[mojaLista.Count - 1].gameObject.name);
i na scenie pojawia się mnóstwo nowych GameObjectów. Kiedy nie ma tej linijki wszystko działa. Czego tutaj nie rozumiem?( ͡° ʖ̯ ͡°)
#unity3d #programowanie
Tak w ogóle, to chyba nie potrzeba Ci w tej linii:
Debug.Log("nazwa" + mojaList[mojaLista.Count - 1].gameObject.name);
fragmentu:
.gameObject
To był krzyk rozpaczy :) na początku było bez gameObject, ale efekt był taki sam :)
Wrócę z pracy to wrzucę wieczorem cały kod. Dzięki za zainteresowanie :)
@h3lloya: Na chłopski rozum to wygląda tak jakby to wywołanie tworzyło obiekty (jeśli tak jest jak piszesz). Być może obiekty są tam tworzone na zasadzie tzw. "efektu ubocznego".
Ale ale- nie programuję w unity i się nie znam więc może moje spostrzeżenie jest całkowicie błędne- nie kumam na przykład zapisu 'as GameObject' ;-)