Wpis z mikrobloga

@detektor_szczescia: nie ustalaj stawek tylko najpierw dobierz odbiorców i odpowiednie reklamy pod nich, najważniejsza nie jest stawka tylko konwersja którą chcesz osiągnąć. Możesz mieć kliknięcia gimbazy na poziomie 7gr ale rzadko kto z nich będzie miał cash żeby coś kupić.
  • Odpowiedz
Więc opowiedni target + staranie dobrane grupy reklam do odbiorców to podstawa, masz jakieś inne żródła ruchu oprócz fb? jeżeli tak to na początek uderz w remarketing
  • Odpowiedz
Więc opowiedni target + staranie dobrane grupy reklam do odbiorców to podstawa


@rafi_k: Staram się. Ale jak ustawię za niski CPC to się nie wyświetla. Jak pozwolę fb ustalić za mnie, to robi CPC na poziomie 1 PLN. A słyszałem, że fb to "ostatnie miejsce, gdzie jeszcze można zrobić sensowną konwersję na niskich stawkach".
  • Odpowiedz
"ostatnie miejsce, gdzie jeszcze można zrobić sensowną konwersję na niskich stawkach".


@detektor_szczescia: bzdura, tak było 3 lata temu kiedy cpc dla konwersji w witrynie mozna bylo osiagnac spokojnie na poziomie 30gr. Ten kto tak mówi to może ma pojecie o tym jak ustawić reklame ale jak zarobić na sprzedaży juz niekoniecznie
  • Odpowiedz
@detektor_szczescia: jesli nie wiesz czy beda klikac i lajkowac tzn ze albo zle dobierasz grupe docelowa albo robisz nieatrakcyjne reklamy :-) wg mnie nie ma przepisu na to jaki poziom stawki gwarantuje okreslona ilosc ruchu czy tez okreslony poziom konwersji. Wszystko zalezy od konkretnej kampanii i jej ustawien. Ustaw sobie max cpc np. na 1,50 i zobacz na jakim poziomie bedzie hulac. Przeciez to stawka maxymalna a nie srednia :-)
  • Odpowiedz