Wpis z mikrobloga

Mirki, właśnie odebrałem mojego Note 3 z naprawy. Serwis z mojego miasta wysłał go do Cyfrowego Centrum Serwisowego w Piasecznie. Na raporcie czytam, że naprawili płytę główną. Po uruchomieniu okazało się, że telefon jest zablokowany przez nieautoryzowany reset fabryczny. Żeby go zlikwidować muszę zalogować się do konta samsung. Nigdy takiego konta nie zakładałem. Oddzwoniłem do mojego serwisu i stwierdzili, że "te głąby" coś źle zrobili i nie wyprowadzili go z trybu serwisowego. Mój pracownik który kiedyś pracował w czymś ala serwis telefonów mówi, że prawdopodobnie wymienili mi płytę główną od innego używanego telefonu do którego konto było przypisane. Jutro mam oddać im telefon i mają z tym coś zrobić. Nie wiem co o tym myśleć. Faktycznie mogli mi dać inną używaną, #!$%@?ą płytę?
#android #serwisgsm #note3 #samsung
  • 7
@sspiderr: T-mobile z abonamentem. Ogolnie telefon chodzil dobrze do czasu aktualizacji softu do tego najnowszego andka. Zaczal sie resetowac, glosnosc caly czas malala dzwonka, aplikacje przestaly dzialac, mułowaty itp. Dlatego też zdziwiła mnie ta naprawa płyty głównej.
@sspiderr: Nie, od tego jest gwarancja. Wydałem kupę siana na telefon (ponad rok temu) który ma działać. Ja zajmuje się na co dzień czym innym i nie mam czasu dobrze na kiblu posiedzieć. Nie znam się na tym, ale po raz kolejny się przekonuję, że w Polsce trzeba być specjalistą od wszystkiego, żeby miał coś za co zapłacił.