Aktywne Wpisy
![mickpl](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e8a8471ee0ef9099b528719cfb0a12bfb11959242b197c0a5ccb8689ed0e1cc8,q60.jpg)
mickpl +393
Krążą ploty, że Hetman się ewakuuje z MR tak czy inaczej. No to zgłaszam się na wakat XD
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
Mój program:
1. wywalę projekt 0% do pierwszego śmietnika,
2. wywalę połowę Departamentu Mieszkalnictwa, w tym kierownictwo w całości,
3. przywrócę wymóg minimalnych miejsc parkingowych, a nawet go trochę podniosę,
4. wprowadzę podatek dla dużych dewów od kiszenia gruntów, żadnych "banków ziemi" tylko budować patałachy albo puścić w rynek,
5. fliperów na pierwotnym opodatkuję
![ArtBrut](https://wykop.pl/cdn/c3397992/ArtBrut_oPNgZEAfTu,q60.jpg)
ArtBrut +719
Mam do Ciebie bardzo ważne pytanie. Po Twoim ostatnim wyzwaniu gram z kolegą w Battletoads na emulatorze Segi. Wszystko było dobrze do levelu 11. Kontroler jednego z dwóch gracza zawsze się zacina. Odpaliłem Google i widzę, że to samo jest wersji dla NES. W speedrunie Mexicana też widzę że na tym poziomie celowo drugi gracz ginie i drugi gra sam.
(https://www.youtube.com/watch?v=pvnsZeDQ8GE). Problem w tym, że po śmieci jednego z graczy nie ma możliwości kontynuowania nim gry (tzn. ekran się pojawia, ale po odliczaniu znów się pojawia na tym poziomie) Czy znasz na to jakieś rozwiązanie? Ten bug jest też opisany tutaj: http://www.eurogamer.net/articles/2015-07-10-battletoads-infamous-co-op-glitch-to-be-fixed-in-rare-replay
#staregry #battletoads