Wpis z mikrobloga

Co mam zrobić w takiej sytuacji - kupiłem tę myszkę za 2,99 zapłaciłem kartą, ale okazało się, że obciążyli mnie £12,99 takie też przyszło na maila potwierdzenie na tę kwotę. Jestem pewien że jak klikałem buy podczas zamówienia to miałem cenę 2,99 z kuponem.
Wysłałem 4 maile z prośbą o anulowanie transakcji ale brak odpowiedzi, a na infolinię nie mogłem się dodzwonić. Dzwoniłem do PKO to powiedzieli, że nie mogą cofnąć ani anulować płatności, ponieważ jest to możliwe dopiero jak środki zostaną rozliczone (do 7dni) i dopiero wtedy mogę składać reklamację, teraz nie można jej przyjąć. Czy to prawda i rzeczywiście takie są procedury?
Ci z logitech właśnie wysłali to zamówienie kurierem. Mogę prosić o refund w ciągu 14dni zgoda, tylko dlaczego mam ponosić koszt odesłania przesyłki z nie swojej winy? Kto mi za to odda? A jak nie odbiorę przesyłki, to pewnie mnie za nią dodatkowo obciążą.

#chargeback #visa #banki #pieniadze #logitech #firstworldproblems
  • 3
  • Odpowiedz
@futurememories: kupon na stronie z potwierdzeniem miałem zaakceptowany, na ostatnim kroku płatności miałem cenę do zapłaty 2,99
@aro84: napisałem już 2 razy pod 2 różne maile ale oni widocznie mają to gdzieś
wiecie jak wygląda procedura RMA jak np. coś jest uszkodzone i chcemy to reklamować, czy wtedy logitech przysyła na swój koszt kuriera?
  • Odpowiedz