Mirabelki i Mirki! PRL wiecznie żywy! Orange powinno się ogarnąć, a zwłaszcza swoich techników( i zmieńcie zasady kontaktu z nimi między konsultantami z linii, a technikami) bo to co się dzieje u was to jakaś kpina. Technik mi w piątek dzwoni, że ma problem z podłączeniem usługi, przekładamy to na poniedziałek rano. Pół godziny po rozmowie z nim otrzymuje telefon z potwierdzeniem, że technik będzie w poniedziałek o 8 rano. Dzisiaj ani widu ani słychu, dzwonie do Orange o 9 rano i się dowiaduje, że nie ma tej wizyty w systemie w ogóle. Pani z obsługi obiecuje sprawę załatwić i zadzwonić czy technik będzie dziś czy jutro. Sam do was dzwonię o 15:30 i się dowiaduje, że technik był między 10-13, wpisał, że usługa wykonana, a tak w ogóle to się nie mógł ze mną skontaktować. Tiaaaaaaaaa.... Zero telefonów, do mieszkania nie przyszedł (a ma przynieść router i resztę sprzętu). Konsultant z linii może co najwyżej wysłać maila do firmy, że usługa niezrealizowana, z adnotacją, że jutro do 12:30 ma być zrobione. Czyli jak się jutro nikt nie pojawi to co? Powtórka z telefonicznej rozrywki? Bareja wita...
@marhew-111- Wow. Generalnie to nie znajduje właściwych cenzuralnych słów, aby określić jak bardzo jest to przegięte... @prawdziwek: Bo zależy mi na szybkim i niskim pingowo łączu, czego nie uzyskam w play na kartę, poza tym limit transmisji danych by mnie wykończył. Nadzieją byłoby by upc, ale póki co niestety nie mam takiej opcji.
@Pingwin1319: jeżeli chciałbyś wyjaśnić status realizacji swojego zlecenia na instalację usługi Neostrady to zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią 801505505 lub odwiedzenia najbliższego salonu Orange.
Nasz specjalista od wszystkiego. Od kolei, od dziennikarstwa, od wojny, od rigczu. On widział to już dwa lata temu swoim przenikliwym plebejskim umysłem.
#orange #januszebiznesu #wtf i oby w przyszłości #upc
@prawdziwek: Bo zależy mi na szybkim i niskim pingowo łączu, czego nie uzyskam w play na kartę, poza tym limit transmisji danych by mnie wykończył. Nadzieją byłoby by upc, ale póki co niestety nie mam takiej opcji.