Wpis z mikrobloga

@Elrok: cr jest niby poprawiony i lepszy od pd, ale to nadal silnik do ktorego nalezy podchodzic z rezerwa. Poza tym - ciezko mowic, o tym ze caly czas sie #!$%@?, jesli przecietny passat pokonujac granice polska ma 300-500 kkm nakrecone, odkupil go mirek, skrecil na 180 i sprzedaje dalej - wtedy wlasnie kupuje go polak i narzeka na problemy, a przeciez nie ma nawet 200kkm na blacie!
@Elrok: tak to prawda. Podobno od rocznika 2007 się poprawiło. No i trzeba tankować lepsze paliwo, np. BP i Shell.
@Gostas: U brata, który ma przejechane 95k z 2004r kilka razy już te wyryski poleciały. Więc to raczej nie od złużycia.
via Android
  • 0
@NoSiemanko: Haha na taki sam bym stawial ;). Ojciec jest na etapie zmiany samochodu i nie chcialbum zeby kupil cos co jest z góry wadliwe. Jak dla mnie ciekawa jest alfa 159 w z silnikiem diesla. Mialem okazje jechac tym autem i bardo fajnie sie prowadzi.
@Elrok: Imho jak nie lata po trasach to diesel to porażka. Auto tej klasy powinno mieć te ~200 koni żeby wygodnie i bezpiecznie wyprzedzić, a jeżeli chce tanio to założyć porządne LPG i cieszyć się jazdą.
@Elrok: zastanówcie się poważnie czy będziecie robić na tyle dużo kilometrów w trasie że diesel będzie w ogóle opłacalny, bo tam gdzie zaoszczędzicie na paliwie tam oddacie na dwumasie. W mieście diesel wam weźmie porównywalnie co benzyna. Ja ma w tej chwili dwa diesle i wiem że następna konfiguracja to będzie przynajmniej jedna benzyna na krótkie dystanse i do miasta.
@valencianista: no średnio bym powiedział bo wtryskiwacze z common rail lubią się na polskim paliwku zatykać i zamiast wtryskiwać leją paliwo co skutkuje wypaleniem tłoka i remontem silnika lub jego wymianą. Co gorsza lejącego wtrysku ani nie usłyszysz ani nie zobaczysz, dopóki awaria nie będzie na tyle w zaawansowynm stadium że auto zacznie dymić na czarną sadzą i dławić się na zimnym silniku.