Wpis z mikrobloga

@Svoboda:
"Szanowny Panie,

W odpowiedzi na skierowane pod naszym adresem uwagi, pragnę poinformować o działaniach, podjętych w naszej firmie w związku z uzyskanymi informacjami.

Dział Sprzedaży został poinformowany o zgłoszonych uwagach dotyczących niewłaściwego kasowania zakupionych produktów w naszym sklepie.Osoby odpowiedzialne w naszej firmie za szkolenie i nadzór nad personelem podejmą wszelkie kroki w celu wyeliminowania podobnych przypadków w przyszłości.

W tym miejscu chciałabym również serdecznie przeprosić w imieniu firmy Lidl,
Jednocześnie pragnę przypomnieć, że aby uniknąć wszelkich wątpliwości należy każdorazowo po odejściu od kasy sprawdzać zgodność paragonu z ilością zakupionego towaru i w razie niejasności zwrócić się niezwłocznie do obsługi sklepu. W takich przypadkach istnieje możliwość uwzględnienia reklamacji.


@Deba: Ten fragment jest wyjęty z czapy. Pytanie inne a odpowiedź zupełnie na coś innego.
@Svoboda: Uzyskałem konkretną odpowiedź:
"Szanowny Panie,

w odpowiedzi na skierowane do nas uwagi, chcielibyśmy poinformować o działaniach podjętych w naszej Firmie
w związku z uzyskanymi informacjami. Piwo Super Bock z akcji Browarnia Lidla dostępny był w sklepach tylko w 6-paku, w gazetce pojawił się błąd w druku.
W tym miejscu chcielibyśmy również serdecznie przeprosić w imieniu całej firmy Lidl, za wszelkie niedogodności lub przykrości,
jakie wyniknęły w związku z opisaną w