Wpis z mikrobloga

Ponownie coś o znanej i lubianej na wykopie @naprawalaptopow. Obiecałem, że jeżeli do poniedziałku sprawa nie zostanie rozwiązana, to opiszę czemu warto dwa razy zastanowić się nad zostawieniem u nich swojego sprzętu. Naprawdę miałem sporą dozę zrozumienia. Wakacje, urlopy, duża liczba zgłoszeń, ale cierpliwość ma swoje granice. Tym bardziej, że wybrałem ich głównie ze względu na gwarancję jaką dają na swoje usługi jak i ich dość udany PR na wykopie.

21 lipca po laptopa zgłosił się kurier. Wymagał on tylko czyszczenia i wymiany pasty - nic szczególnego. Laptop w pełni sprawny, ze świeżym systemem. 23 lipca miał swój numer serwisowy. Po ponad tygodniu zadzwoniłem z pytaniem co z laptopem, mieli wysłać bo zapomnieli, nie wyrabiają się z naprawami i ostatecznie nie wysłali, potem twierdzili, że mają problem z systemem i znów przesyłka się opóźniła. Po ponad tygodniu laptop w końcu do mnie wrócił.

Już na pierwszy rzut oka dało się ocenić, że klawiatura nawet nie jest dobrze dociśnięta bo odstawała. No, ale nic. Wciśnięcie dowolnych klawiszy powodowało, że otrzymywałem losowe znaki. Nie dotyczyło wszystkich, a tylko niektórych. Stwierdziłem, że po prostu źle go skręcili, może taśma jest nie do końca wpięta i zadzwoniłem do nich. Stwierdzili to samo i kazali im z powrotem odesłać. Przyznam, że już w tym momencie się zirytowałem bo zdawałem sobie sprawę ile znowu to potrwa. Jednak mówi się trudno, pomyślałem, że poczekam. 6 sierpnia laptopa zabrał kurier. 18 sierpnia zadzwonili z prośbą o hasło, żeby się zalogować bo myślą, że to wina systemu (serio?), a nie kwestia sprzętowa. No i mamy 24 sierpnia. Mieli dziś zadzwonić i powiedzieć czy podmienią klawiaturę czy jednak to kwestia systemowa. Jak obiecali, tak oczywiście nie zrobili. Zapewne zapomnieli i mają setki napraw. Nie wiem ile jeszcze mam czekać, nikt się do tego w ogóle nie kwapi. Ponad miesiąc już jestem bez laptopa. Nie kwestionuję tego, że sprawnie naprawiają sprzęt, ale bałagan jaki mają skutecznie spowodował, że nikomu ich nie polecę i na pewno ponownie nie skorzystam z ich usług.
#naprawalaptopow #laptopy #serwis #komputery #gorzkiezale
Wołam @sataneria
  • 14
@zirytowana_plaszczka: Myślę, że ich PR to nie tylko kubki i bieda gadżety, ale też i pomoc w różnych kwestiach na których się znają. Chyba potrafią wzbudzać zaufanie i masz wrażenie, że to rzetelna firma, a jak na razie to widać tylko bałagan.
@tomason123: Dlatego jeśli chodzi o naprawy czegokolwiek nie bawię się w wysyłki do innego miasta, lecz szukam w swojej okolicy, w razie czego nie jestem zdany na czyjąś łaskę :D Powiem tak: Nawet najlepszy ma prawo popełnić błąd, szkoda że na Ciebie trafiło. Ciekawe jak się do tego ustosunkują, warto znać wersję drugiej strony ;)
@tomason123: to samo u mnie , poszli w ilość nie w jakość , żeby nie umieć poprawnie zainstalować klawiatury? U mnie pokrzywili i powginali zaczepy na których się trzymała
potem twierdzili, że mają problem z systemem i znów przesyłka się opóźniła


@tomason123: Ależ mi się ciśnienie podnosi, jak ktoś mnie karmi takimi bajkami zamiast powiedzieć jak jest i przyjąć ewentualną krytykę na klatę. Przez takie podejście kiedyś byłem miesiąc bez samochodu (a mogło być góra 2 tygodnie), bo zamiast powiedzieć wprost "nie wyślemy panu skrzyni biegów, bo nie potrafimy jej dobrze zabezpieczyć" to #!$%@? mi codziennie "dzisiaj wysyłamy", "jutro będzie