Wpis z mikrobloga

Mam problem mianowicie mój laptop lenovo g500 zaczął świrować (obecnie wogóle się nie włącza). A więc tak jakiś czas temu laptop przestał wyświetlać mi poprawnie obraz. Wyświetlacz nie działał gdy laptop był w pełni otwarty, natomiast działał gdy był otwarty do połowy (ale tak się go nie dało używać), więc dałem go znajomemu Anglikowi (obecnie jestem w Londynie), mówił, że to naprawi. Ale niestety nie naprawił, a po rozkręceniu go i skręceniu raz jeszcze laptop się nie uruchamia wogóle (wiem że nic w środku nie ruszał bo byłem przy nim, tylko odkręcił klapę i założył ją z powrotem). Co się mogło zepsuć, obstawiam że poluzowało się coś przy przycisku uruchamiania ale nie znam się na tym więc ciężko mi stwierdzić. Chciałbym go tutaj naprawić po kosztach, bo nie chcę płacić nie wiadomo jakich kwot w serwisach, jeśli nic się nie uda to po prostu poczekam do powrotu do Polski ale może macie jakieś pomysły. #lenovo #laptopy #serwispc #komputery
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ruus: Kompletnie się nie włącza? Słychać jakiekolwiek dźwieki systemowe bądź diody się palą? Jeżeli nie to być może znajomy anglik z----ł sprawę bo na początku mi to wyglądało na luźną taśmę lvds. Lepiej to oddać do serwisu, ew. czekać aż wrócisz do polski. Alternatywnie możesz spróbować rozładować kondensatory, wyjmij baterię i odłącz od ładowarki a potem przytrzymaj power przez 50-60 sek.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Dresdenn: laptop wogole nie reaguje na przycisk uruchamiania, nie ma żadnych dźwięków ani diody się nie świecą. No właśnie on mówił że to coś prostego z kablem odpowiedzialnym za nadawanie obrazu, dlatego zdecydowałem że mu dam. Tutaj serwisu nie będę szukał, za miesiąc wracam do polski to wolę tam taniej naprawiać, ale pomyślałem że może na mikroblogu ktoś wymyśli co to może być ;)
  • Odpowiedz
Tak jak mówiłem, spróbuj ten reset kondensatorów, na g500 może nie jest tak efektywny ale czasem mi się zdarzyło że pomógł :P