Mam takie pytanie. Słyszałem, że jak się podpisze umowę przez internet (dla czepialskich: zamówi kurierem przez internet) w Cyfrowym Polsacie albo Plusie, to następnie nie można w salonie niczego załatwić (w stylu wymiana dekodera itp.), tylko trzeba również to załatwiać przez internet. Czy ktoś słyszał o czymś takim albo ma jakieś dodatkowe informacje?
Nie wiem jak tagować, więc daję tylko #plus i #pytanie
@Balzac91: Nie jest to prawdą. Jeżeli pracownik np. w Cyfrowym Polsacie odmówi Ci wymiany dekodera, bo umowa jest z internetu, to zgłaszasz takiego osobnika do centrali, gdyż to co robi jest niezgodne z regulaminem i polityką wewnętrzną CP.
@Balzac91: ja jestem zrodlem. Telefon przez internet. Ewentualna naprawa gwarancyjna - wysylasz sam do wawy, do centrali plusa. Tak samo z reklamacja czy innymi rzeczami.
Nie wiem jak tagować, więc daję tylko #plus i #pytanie