Wpis z mikrobloga

Rangi w #csgo powinny być ukryte. Dla wszystkich. Nawet dla samego siebie.

Skończyłoby się dążenie na siłę do Globala, sprzedaże kont ze względu na rangę (jechanie na wh, czy aimbocie, tylko po to, żeby sprzedać drożej konto), smurfowanie (by jarać się wyższą rangą) itd. Po prostu ludzie graliby na takim poziomie, na jakim się czują, poziom gry byłyby odczuwany subiektywnie, nie sugerowaliby się orzełkami, czy gwiazdkami, bo po takiej jednej aktualizacji cały system kompletnie się #!$%@?ł i stracił sens. W tej chwili chyba żadna ranga nie odzwierciedla poziomu gry.

Ktoś powie, że ludzie straciliby motywację do gry. Niekoniecznie - przecież wprowadzili ostatnio system rankingu, który jest zależny od zdobytych punktów w rozgrywkach. Nadal jest motywacja, by w całym roku zdobyć określoną ilość XP do zdobycia złotego żetonu.

Oczywiście nie wyeliminowałoby to wszystkich cheaterów, bo ci niedowartościowani hehe młodzieńcy byli od zawsze i zawsze będą, ale taki system można by było jeszcze ulepszyć. Wyobraźcie sobie, że cheaterzy nie dostają od razu banów, tylko parowani są z innymi cheaterami - oczywiście bez informowania ich o tym. Sami nie wiedzieliby, czy trafili wreszcie na jakąś wysoką rangę, czy za przeciwnika mają drugiego cheatera ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Trochę #niepopularnaopinia, a cheaterzy dupa cicho, bo siedzicie na #czarnolisto
FarmazonowyMsciciel - Rangi w #csgo powinny być ukryte. Dla wszystkich. Nawet dla sam...
  • 37
@Mleczny_Baki: zlikwidowanie rang to pozbycie się zupełnie systemu doboru przeciwników - ja tego nie proponuję. Zupełny bezsens, taki tryb równałby się casualowi. Nie o to chodzi.

Chyba, że chciałeś zapytać czym by się to różniło od obecnego stanu rzeczy. Otóż brak widocznych rang, to mniej odsprzedanych kont z nabitym wyższym poziomem (którego zapewne często nabija się wspomagając się cheatami), z nabitym niższym poziomem (do smurfowania, bo ciężko byłoby określić w "ofercie"
@Mleczny_Baki: dodam jeszcze, że w tym momencie każdy pnie się stopniowo co rangę, ale jeśli w końcu trafi na swoją "prawidłową" rangę (odzwierciedlającą jego poziom gry), to zamiast ulepszać swoje umiejętności, sięga po pomoc lepszych graczy lub cheaterów w postaci carry'owania (lub sam zaczyna oszukiwać). To jest największy problem obecnych rang - jest fajnie, bo są, ale dają ogromny efektu uboczny.
@FarmazonowyMsciciel: Nie rozumiesz, ja się pytam jaka jest różnica między ukryciem a zlikwidowaniem rang skoro graczy automat dobiera na podstawie ELO? Czemu zlikwidowanie rang to zlikwidowanie systemu doboru przeciwników skoro system opiera się na ELO, a nie na rangach?
@Mleczny_Baki: a tak, masz rację. Źle się wyraziłem - chodzi po prostu o nie pokazywanie graczowi na jakim poziomie aktualnie się znajduje. Ktoś tam proponował widoczną wartość ELO, ale to by się równało widocznym rangom.

imho to genialny ruch valve - wiadomo że rywalizacja najlepiej nakręca sprzedaż. tak samo jak ze skinami - imho rozwiązanie jebiące grę (głównie społeczność) ile wlezie, ale Gaben może się podcierać studolarówkami dzięki niemu.


@WszystkieFajneLoginySaZajete:
@xDawidMx: nie musisz ani używać skinów, ani oglądać openingów. Nie musisz nawet grać turniejówek, casuali itd. Są serwery społeczności, które działają zupełnie tak samo jak w 1.6 - co stoi na przeszkodzie, żebyś grał tylko tam, zupełnie tak samo jak w 1.6? I nie mów mi, że w 1.6 nie było gimbusiarni ( ͡° ͜ʖ ͡°) Też był rak, było mnóstwo cheaterów i mnóstwo dzieciaków na mikrofonach.