Wpis z mikrobloga

Mirki, zrobiłem właśnie w biedrze prawdziwy #cebuladeals - zrobiłem zakupów na całe 17 zł z groszami i zapłaciłem kartą zbliżeniową - były dwa piknięcia - tak jak zawsze a tu ni z tego i owego kasjerka mówi, żeby wyjął całe zakupy z koszyka. pytam się że czemu - a ona, że kasa się wyłączyła/zrestartowała/zawiesiła i paragon anulowało i pokazuj mi na dowód owy paragon - faktycznie na końcu pisze, że anulowano.

ja się pytam, dobrze, paragon anulowano a co z terminalem? płatność przecież poszła bo piknęło dwa razy a tu żadnego potwierdzenia ani na zatwierdzenie ani na odrzucenie. konsternacja na twarzy kasjerki - czekamy na kierowniczkę.

kierowniczka taka miła, że mało w tyłek nie wlazła i tłumaczy mi czemu nie może mi dać tego paragonu ze sobą - ja, że w ogóle nie chce paragonu tylko potwierdzenie z terminala operacji - przecież urządzenie na pewno ma pamięć operacji i trzeba coś kliknąć, żeby wydrukować ostatnie transakcję. kierowniczka, że się nie da i żebym sobie szedł, najwyżej firma będzie stratna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

no to poszedłem i chyba faktycznie firma będzie stratna bo szybko zernkąłem do mbanku na blokady i zawieszenia i nic tam z dzisiaj nie ma (chyba, że się pojawi z opóźnieniem...)

więc póki co zrobiłem deal na 17 zł na wadliwym sprzęcie. moje zdrowie Mireczki, dzisiaj ja stawiam kolejki!

#biedronka #cebuladeals #buntmaszyn
  • 9
@mrbarry: przy takiej sytuacji terminal mógł pójść w tryb offline i nie przesłać od razu informacji od transakcji, czasem lokalnie terminale mogą pracować w trybie offline.
@Logan00: @pablo397: nie jestem pewny ale gdzieś mi się przed oczami przewinęła informacja nawet o 14 czy 30 dniach