Wpis z mikrobloga

Dziś samochód który bardzo przypadł mi do gustu - używana Honda Accord.
2.0 i-VTEC - wysokoobrotowy silnik w połączeniu z czarnym lakierem i jasną skórą.
Prowadzi się tak jakbym chciał żeby prowadziła się Honda. Silnik brzmi super i dla przyjemności z jazdy można wybaczyć słabsze materiały wykończeniowe albo fakt, że niektóre rozwiązania są wiekowe.
Sporo także pali, ale trudno mieć do takiego silnika żal o 11 litrów w mieście.
Jeśli jakiś mirek chce przeczytać pełny test to zapraszam na swoją stronę:
http://carburator.pl/honda-accord-test/

Niezmiennie zachęcam również do obserwowania tagu #carburator i odwiedzenia mojego fb
fb.com/carburatorcars

#motoryzacja #samochody #honda
macq2309 - Dziś samochód który bardzo przypadł mi do gustu - używana Honda Accord.
2...
  • 11
@wycz: moim zdaniem i tak nie jest zle - wspomagany jest dosc mocno ale ja sie w miare szybko przyzwyczaiłem.
Moze dlatego ze Pulsar którym jeździłem wczesniej miał juz totalnie "oderwany od kół" pedał hamulca :)
@ZbieramJablka: jestem wysoki i mam ja na czole.
W accordzie w ogole miałem kłopot z dobraniem pozycji za kierownica i jest jeszcze wyzej niż powinno byc. Zobacz na moim kanale filmik z pulsara, tam jest lepiej chyba troche.
Szukam rozwiązania ktore obniżyłoby troche POV
@wycz: Jeżeli chodzi o pedał gazu to w wersji 2.4 z 2006 nie zauważyłem braku precyzji ;)
@macq2309: U mnie jest problem, na koleinach i nierównościach czuć opór na kierownicy, oponki 225/45R17 - wiesz może co to może być? ;)
@therifler: szerokie opony i hydrauliczne wspomaganie.
Jak jeżdzę outbackiem ktory tez ma hydraulikę to w koleinach trzeba mocno trzymać kierownice a opony ma 215 wiec teoretycznie troche mniej podatne na koleiny