Wpis z mikrobloga

Mireczki z LoL'a, pomocy.

W ostatnim miesiącu LoL zaczął mi strasznie szaleć - na początku były problemy podczas champion selecta, wywalało, gra nie startowała i różne cuda na kiju, a od około 2 tygodni nie mogę się zalogować na EUNE. Podczas logowania przechodzi etap weryfikacji, jest "Logging in" i tak sobie dłuuugo wisi. Czasem (na średnio 3-4 próby) uda się zalogować, ale pojawia się komunikat o treści "Nieznany błąd. Wysłaliśmy raport do Rito", bez żadnego kodu błędu ani nic. Grać się nie da, bo ani do servera chatu mnie nie łączy, ani gier nie wyszukuje, po prostu jestem "na zalogowanym" i nic więcej. Dodam, że w moim systemie nic się nie zmieniło, gram w tej samej sieci, na tym samym kompie, także najprawdopodobniej jakaś zmiana w ostatnich patchach musiała coś spowodować.

Co próbowałem zrobić:
- naprawa plików gry
- dwukrotny reinstall, przy czym drugi z wywaleniem wszystkich plików gry i ustawień
- wyłączenie P2P w opcjach launchera (na boardach NA pisali, że może pomóc)
- wyłączenie muzyki i animacji podczas logowania (j.w)
- wyłączenie usługi "Pomocnik IP" w services.msc (j.w)

Działo się coś takiego komuś? Jakieś rady może?

#leagueoflegends #riotgames #ritoplease
  • 6
  • Odpowiedz
@Krul_Macc: @SScherzo: Poczytałem trochę więcej i tyle wywnioskowałem:
Problem nie leży bezpośrednio po stronie UPC, tylko w jakimś serwerze na drodze pakietów od UPC do Rito. Ponoć ktoś już się z UPC kontaktował i mówią, że to nie ich wina, ale żeby przesyłać zgłoszenia to się "góra" temu prędzej przyjrzy.
Można użyć VPNów takich jak na przykład wspomniany przez @Krul_Macc WTFast albo CyberGhost 5 (opcja
  • Odpowiedz