Wpis z mikrobloga

Spece od fotografii ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lubię swojego 550d, dałem za niego (używany) 1100zł półtora roku i zrobiłem z nim wiele naprawdę zajebistych zdjęć. Z chęcią go zostawię z nałożoną Tokina 11-16mm 2.8, która potrafi po korekcie aberracji po lekkim przymknięciu robić śliczne, ostre zdjęcia.

Myślę nad dużym krokiem do przodu. Kupić używanego 5d mk2 za jakieś 3.5-4 koła i nałożyć na niego canona 50mm 1.4 i sprzedać w końcu canona 28mm 1.8. Poczekać chwilę i dokupić Sigmę 35mm 1.4.

Zestaw do reportażu. Ultra szerokie 11mm na cropie na pewno zostawiam ;) Jestem zbyt zadowolony z Tokiny ;)

Jakieś lepsze pomysły?

#fotografia
  • 10
@Nero12: reportaż na stałkach? 50 1.4 to świetne szkło, ale przy bardziej dynamicznej robocie to zoom IMO by się przydał.
Choć z drugiej strony wesela w większości na stałkach ogarniałem i było git. Choć tam akurat dynamiki niewiele.
Ja robie repo na stałkach. No chyba że repo agencyjne, ale wtedy to rzeczone 5d2 jest za wolne.

Ekwiwalent 11-16 masz u C, czyli 16-35 f/2.8 (na FF ofc). Taki reportażowy klasyk.

28 1.8 od C kiedyś miałem, fajnie pracował wszedzie ale tylko nie z ostrością na nieskończoności, bo wtedy mydlił jak sam #!$%@?.

Ja miałem okres że WSZYSTKO z góry na dół realizowałem podobnym zestawem, własnie z 35 1.4. Jak kupisz
@Nero12: 28 sobie zostaw, bardzo przyjemne na pełnej klatce ;) I pewnie jak kupisz piątke, to crop już nie będzie taki fajny jak przedtem i pójdzie w kąt - wtedy 28 będzie jak znalazł jako (dość) szeroki kąt.
@Nero12: kupuj 6d. W chwili obecnej jest to dużo lepszy wybór niż 5d mk II. Używam szóstki m. in. do reportażu ( też tylko na stałkach :-P) i s tek cenie nic lepszego nie znajdziesz.