Wpis z mikrobloga

@mich4l05: Soft Hirsch, kolektor ssący Hirsch, wydech z kwasówki 2,5"(albo 3", nie chciałbym wprowadzić w błąd) Hirsch. Taki zderzak występował tylko w Aero lub pakiecie Aero od roku modelowego 2004. W moim seryjnie było 250 KM i 350Nm. Obecnie 280 KM i 400 Nm.
@mich4l05: Podobno druga generacja 9-3 to częsty bywalec serwisów :) No i te materiały w środku... W mojej 9-5 jeszcze na fotelach gruba skóra z prawilnego świniaka :D W budżecie do 15k polecam 9-3 pierwszej generacji, w takiej kwocie w dobrym stanie dostaniesz. Jeśli chodzi o 9-5 to do 20-25k znajdziesz dobrego Aero w przedlifcie lub polifcie. Warto mieć odłożone 2-3k na naprawy/serwis po zakupie. To nie są auta nowe i
Jeśli 9-5 tylko do 2005 roku. Drugi lift - paskuda jest okropna. Ewentualnie najświeższy 9-5, ale to już wydatek >50-60k. No i tak naprawdę to w środku Insignia :)
ja mam awersje do starych aut, bo tam non stop sie cos sypie, i kiedys juz takie mialem i dla mnie to za bardzo ryje beret ze musze po mechanikach chodzic.


@gregu-: Twój opis pasuje raczej do jakiegoś 20-letniego Golfa katowanego przez Sebixa. Wiadomo, że w 11-letnim samochodzie prawdopodobieństwo awarii jest większe, niż w nowym, ale to jeszcze nie ten wiek, że wszystko się sypie po kolei. Jeśli poprzedni właściciele dbali
@kw401: no mialem 10 letniego peugeota , i wg poprzedniego wlasciciela wsio ok bylo... no nie dokonca, bo jak po jakims czasie lampy wymienialem to sie okazlao ze byl bity... potem mialem remont silnika.. i non stop kur.. jakis dramat z tym autem byl, mam zle po prostu doswiadczenie, moze pechowo trafilem nie mowie ze nie.