Wpis z mikrobloga

@dreaper: Nie wodą a naftą/benzyną jak już, potem przetrzeć linkę (tam gdzie potem przyjdzie pancerz) jakimś gęstym smarem, tak zeby nie było go widać a była linka pod palcami śliska.

@dreaper: Można dać też takie zakończenia pancerzy z wypuszczonymi koszulkami, na nie izolacja termokurczliwa, przypalona na tych wypustkach (jeśli rozumiesz o co mi chodzi) też będzie szczelne a opory generowane przez długie pancerze będą mniejsze.
  • Odpowiedz
@kozio23: Obie metody są dobre jeżeli po umyciu wodą dasz lince wodą dasz lince wyschnąć i przetrzesz ją szmatką. Poza tym benzyna może zmyć powłokę teflonową o ile takowa jest, więc nie w każdym przypadku coś takiego zda egzamin. Często też są poprzecierane koszulki w pancerzach, albo brudna i przyrdzewiała linka, a coś takiego nadaje się tylko do wymiany i wtedy nie ma sensu wymieniać fragmentu pancerza, wymienia się pancerze na
  • Odpowiedz
@dreaper: bardziej chodziło mi o to, ze ja np nie mam pancerzy na całej długości, górą linki idą luzem, na powietrzu. @CreativePL: Jak nie chce ci się bawić w cięcie pancerzyków mozesz kupić gotowe, przycięte i obrobione, nasmarowane wewnątrz, shimano takie robi, ja je mam i nie narzekam
  • Odpowiedz
@kozio23: Ja chyba pójdę jednak na łatwiznę i kwestie linek i pancerzy pozostawię serwisowi rowerowemu. I tak muszę oddać na montaż całego osprzętu bo sam tego nie ogarnę.
  • Odpowiedz
@CreativePL: Jak masz MTB to proponował bym dać pancerz na całej długości, albo chociaż kupić takie mocowania (ok 10-15 zł za szt. - będą potrzebne dwa) i dać pancerz w tym miejscu, które zaznaczyłem, bo tam linka jest odsłonięta, a każdy MTB (z tego co widziałem) ma to rozwiązane w taki sposób. W tym miejscu najczęściej do pancerze tego na dole wpada kurz z drogi (pancerz jest zakrzywiony, więc brud gromadzi
d.....r - @CreativePL: Jak masz MTB to proponował bym dać pancerz na całej długości, ...

źródło: comment_iaSq5sBUobE3RUfaTw57atVIsiRAH4az.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz