Wpis z mikrobloga

Canon... mam 5 aparatów tej firmy, jestem z nich zadowolony, ale to co wczoraj support odwalił to trochę brak słów. Opisz problem bardzo dokładnie i ze wszystkimi detalami, zostań potraktowany jak śmieć kiedy przysłali Ci jakiegoś automata...

DZIĘKI CANON !


#canon #aparat #pomoc #support #blad #bojowkacanon #tylkocanon
Komaryt - Canon... mam 5 aparatów tej firmy, jestem z nich zadowolony, ale to co wczo...

źródło: comment_x7MG6VZvgKROXesMTnD2JXRvddxSGsSp.jpg

Pobierz
  • 11
@Komaryt: i co w tym złego? Podają podstawową informację co należy wykonać w przypadku wystapienia konkretnego błędu, a następnie kierują do właściwego serwisu podając wszelkie niezbędne dane... mieliby Ci napisać co należy zrobić bez obejrzenia aparatu w serwisie? Czy przesłać instrukcję serwisową? Z tym nastawieniem pewnie narzekałbyś, że zapłaciłeś i chcesz serwisu a przysyłają Ci żebyś zrobił "se" sam, albo że piszą jakieś rady które nic nie dają. Zadzwoń, dowiedz się,
@Johnus: Skoro piszę do POMOCY TECHNICZNEJ i wypełniam wszystkie rubryki co i jak to liczę chociaż na to, że ktoś będzie na tyle uczynny i odpisze odnośnie tego problemu, chociażby głupi zwrot "NIE WIEM".

Pisałem tydzień wcześniej do Tokiny, bo myślałem, że problem leży po stronie obiektywu, niestety myliłem się. Oni potrafili od razu odpisać co i jak, napisali mi kiedy to może występować, po wymianie kilku maili z nimi stwierdzili,
@Komaryt: w Polsce serwis Canon jest obsługiwany przez zewnętrzną firmę i do niej jest przekierowywany problem. Odpisali - jeśli restart nie zlikwiduje błędu, to należy oddać urządzenie do serwisu. To, że wyskoczył błąd o konkretnym numerze nie znaczy, ze musiało się pospuć dokładnie to co jest podpisane pod kodem błędu. Ja dziś w ploterze miałem błąd 79.04 wskazujący na oprogramowanie, a problem leżał gdzie indziej. Nie pisze się takich rzeczy, co
@Johnus: ponieważ w wiadomości dokładnie opisałem kiedy ten błąd wystąpił a pisanie o tym aby wyciągnąć baterie jest trochę śmieszne :-) O to mi chodzi, że nikt tego nie czyta. Błąd Error 70 wystąpił 2 miesiące temu i od tamtego czasu zaczęły dziać się bardzo nie fajne rzeczy z aparatem, którego NIE MOGĘ oddać do serwisu bo nie dostane aparatu zastępczego a bez tego aparatu nie mógłbym pracować.
@Komaryt: jak masz 5 aparatów to możesz użyć innego. Możesz też zapisać się do Canon Professional Network i wypożyczyć aparat na czas naprawy. Nieważne kiedy i jak błąd wystąpił, bez oddania urządzenia do serwisu się nie obędzie, i nikt nie bedzie Ci siedział i pisał co może być przyczyną.
@Johnus: ehm.. "masz 5 aparatów możesz użyc innego" no tak, bo tamte to tylko leżą i czekają aż ten całkiem się zepsuję. Niestety nie mogę ich użyć bo są używane cały czas do robienia zdjęć + filmów. Dużo by pisać, ale jakby to było takie łatwe jak Ty napisałeś to nawet nie pisałbym do supportu o rozwiązanie tego problemu tylko już dawno by aparat leżał na półce