Wpis z mikrobloga

Ile trzeba liczyć na swap silnika z m52b20 na : no właśnie na co ?
m52b28,
M54b25,
M54b30,
Lub na jakieś V8 ??
Zastanawiam sie nad tym, bo przy tym e39 kupionym za grosze mam teraz duże pole do popisu w kwestii budżetowej.
#bmw #e39 #samochody #motoryzacja
  • 11
  • Odpowiedz
@Kejran: zmiana na M54 nie powinna byc tak droga, glownie to znalezc dobry egzemplarz, mysle ze w 2000-3000zl moglbys sie spokojnie zmiescic :)

Osobiscie z doswiadczenia: bierz M54B30 - ponizej te auta sa za wolne i nie jezdza.

Przy V8 musialbys sie pewno pomeczyc ze zmiana skrzyni, walow, osprzetu etc. etc. A tak masz praktycznie wszystko na gotowo :)
  • Odpowiedz
@Kejran: zrób tylko remont silnika od razu jak jest wyciągnięty, bo np tak jak podał @sorek: M54B30 ma wadę fabryczną, że bierze dużo oleju i trzeba jakieś uszczelniacze wymienić , a łatwiej będzie jak wszystko jest na zewnątrz :P
  • Odpowiedz
@Kejran: V8 w E39 ma całkiem inny układ kierowniczy, oparty na przekładni ślimakowej, a nie na maglownicy jak w R6 i R4 - więc się zastanów czy jest sens, bo roboty przy swapie byłoby od cholery
  • Odpowiedz