Aktywne Wpisy

SebastianDosiadlgo +120
#zalesie Dzieci w podstawówce lat 9+ sikały ze szczęścia jak zobaczyły w zamrażarce sklepowej lody Ekipy od Friza i wymieniały się na przerwach papierkami po lodach.
Tępe NPC-e lat 18+ sikają ze szczęścia, że mogą wypić przesłodzoną wodę w super-cool-hype-trendy żółtej puszce za 6.99 zł a potem jeszcze pójdą do kina, żeby obejrzeć kiczowaty film-laurkę o typie z instagrama, który zarobił na takich idiotach kilkanaście milionów xD xD
Nie wiem kto jest
Tępe NPC-e lat 18+ sikają ze szczęścia, że mogą wypić przesłodzoną wodę w super-cool-hype-trendy żółtej puszce za 6.99 zł a potem jeszcze pójdą do kina, żeby obejrzeć kiczowaty film-laurkę o typie z instagrama, który zarobił na takich idiotach kilkanaście milionów xD xD
Nie wiem kto jest
źródło: 41b5aa269d974241a951b2791a97b2202056422ce0ebec786ffde3301de14a06
Pobierz
Wv--vW 0
Co robicie o tej porze?





Tak się w sumie zastanawiam. Czy jak wejdzie optymalizacja DX 12 na silniki typu Cry Engine, Unreal i Luminous (który ma ją na dzień dobry mieć, Square Enix się w tańcu nie #!$%@?), to czy będzie sens w ogóle robić jeszcze gry na jakichś silnikach samojebkach, które taniej pewnie nie do końca wyjdą a mogą być po prostu #!$%@?? Tutaj pytanie kieruję do ludzi, co siedzą w branży. Bo na ten moment trochę już nie kumam czemu nie robi się prawie wszystkich gier na Unreal Engine 4 czy innych uniwersalnych gotowcach (pomijając zastosowania szczególne), tylko niektórzy kaleczą jakieś własne silniki i potem działa to jak działa (no elo DayZ). Fakt, że jakiegoś tantiema trzeba płacić, ale za to można to zrobić szybko, w miarę przyjemnie (z tego co widziałem na prezentacjach jak to działa i z tego co się sam bawiłem CE3) i mamy generalnie pewność, że to jakoś będzie działać, bo sam silnik ktoś pieścił cholernie długo.
Teraz to jeszcze pół biedy, ale jak wejdą ficzery DX12 obejmujące głównie kwestie optymalizacji, to już zupełnie nie rozumiem czemu ktoś miałby lepić figurkę z gówna, jak ma gotową wystruganą z drewna, która będzie na dzień dobry obsługiwać np. split frame rendering. Giganci branży mają swoje własne silniki, skrojone dla siebie na miarę, więc w sumie na jedno wychodzi.
Jak to z tym jest i jak uważacie, że będzie?
Tutaj zalezy generalnie,