Wpis z mikrobloga

Wreszcie mam czas w to grać. Wybrałem łowcę, dobrze? Dawać mu do mechaniki tzn. zwiadu i rozbrajania pułapek, czy do czegoś innego, a do mechaniki będzie jakiś dedykowany towarzysz łotrzyk potem? Chodzi mi o to że w rpgach zawsze wolałem jak taką umiejętność ma główna postać, bo nią się głównie steruje. I jakie cechy najlepiej rozwijać, żeby mieć przewagę w dialogach? Dałem tak trochę do inteligencji, percepcji, zręczności, ale z tego co widzę to dialogi rzadko czynne bo wszystkiego za mało. Mógłbym jeszcze zacząć od nowa, albo polećcie lepszą klasę jak jest tak by jej potrzebne atrybuty dobrze komponowały się z dialogami, wiedza itd. (czyli nie wojownik).
#pillarsofeternity
  • 2
I jakie cechy najlepiej rozwijać, żeby mieć przewagę w dialogach?


@madry_i_mieciutki: Z moich obserwacji wynika, że opcji dialogowych opartych na umiejętnościach/statystykach jest dużo, ale nie mają praktycznie żadnego znaczenia. I nie ma tak, że ktoś z dużą inteligencją ma w tej kwestii przewagę. Chyba równie często masz opcje oparte na zręczności czy percepcji.