Wpis z mikrobloga

@WillyHack: gdzieś czytałem że jest to najbardziej nie zawodny silnik renault. a na tle konkurencji wychodzi też jako ten jeden z mniej zawodnych. co prawda można słyszeć że francuz to gówno, ale ja Ci powiem tak- wymiany płynów co 10-15 tys i robisz spokojnie w Polsce ze 350 k km. potem siada turbina.
silnik ten (110) to ulepszona wersja silnika bodajże 105. w tym nowszym masz układ paliowy bosha. w 105
@WillyHack: a tak dopytam dlaczego megane i dlaczego diesel? Pamiętasz o sławetnym filterku takim tam do wyłapywania pewnych zanieczyszczeń ze spalin? Poza tym megane teraz bardzo dostaje od konkurencji, czuć że to już mocno stara generacja.

Za to siano jak ma być diesel to odwiedź salonik peugeota i obczaj 308 albo np. leona kąbi w benzynie co pali w mieście tyle co diesel, jest jeszcze C4 cytrynka w dieslu pewnie max
@WillyHack: W clio 2 1,5dCi był kupą. W megane 2ph1 nie był aż taki zły bo trochę poprawili, ale zalatywał kupą. Układ wtryskowy w niektórych wersjach nawalał, panewki się przekręcały. W lagunie III ten silnik już nieźle poprawili, a w Megane 3 to już bajeczka. Silnik co prawda ponad 10 letni ale dopracowany i można śmiało brać. 1,6 to "nowość" a wiadomo jak to z nowościami. Może być dobrze, może być