Wpis z mikrobloga

Mirki tak do 1,500 zł to opłaca się kupować jakiś używany rower czy nowy ? Trasy ogólnie to szutrowe, czyli jakieś lasy (jura krakowska-częstochowska). Tak patrzę to wszędzie są jakię Romety w tych cenach, ale jakie amortyzatory, hamulce będą dobre to nie mam pojęcia. (czytałem faq)
#rower
  • 32
@integra: patrz, sam jeżdżę na RST (First Air), ryja sobie jeszcze nie rozwaliłem, wszystko działa rewelacyjnie i jestem całkiem zadowolony. Fajny powietrzny amor do XC. I teraz mi powiedz dlaczego powinienem go zamienić na coś innego.
@Navrazz: Jakość wykonania, jakość pracy, tłumiki Fox, Rock Shox, Manitou, Emerald, nie wiem po co mieć malucha skoro można mieć mercedesa. Zacznij jeździć na dobrym amorze z regulacjami to zobaczysz co to prawdziwa praca do tego tlumik avalanche albo protone kit lub ochlins. wolna i szybka kompresja tlumienie dobicia, flootgate, naprezenie wstepne, powrot i zobaczysz
@integra: ale mi kompletnie odpowiada jakość pracy mojego amortyzatora, wykonanie też niczego sobie. Jeździłem też na Foxach, Rock Shoxach i mam porównanie. Nie ma nic takiego w tym moim RST co powodowałoby chęć przesiadki na amortyzatory konkurencji w tej samej półce cenowej. A mówienie że wszystkie amortyzatory tej firmy są #!$%@? to chyba lekka przesada, nie sądzisz?
@integra: @Navrazz: Zgodzę się że RST to bez wyjątku, co do jednego modelu, straszne gówno, które nadaje się jedynie do zezłomowania. Jednak Suntour ma przyzwoite widelce jak chociażby Epicon.
@teryuu: a ja dalej twierdzę że ten model na którym jeżdżę jest całkiem spoko i do gówna mu daleko. Co do innych to się nie wypowiem bo po prostu na nich nie jeździłem.
@Neaopoliti: słuchaj co mówi @EugeniuszMotyka: Sam mam tego integrala i do rekreacyjnej jazdy jest bardzo dobry, a z kieszeni za dużo nie wyciąga. O ile nie będzie tam dużo kamieni i wystających korzeni to spoko, mi się zdarzają trasy szutrowe i spokojnie się jeździ chociaż więcej robię po ścieżkach/asfalcie. Na wstępie poleciłbym zmianę gripów i zakup dobrych rękawiczek :)
@Neaopoliti: Evolution z tego co pamiętam to już pod MTB podchodzi a nie Cross czyli w terenie lepiej sobie będzie radził. Zależy też jaki masz stosunek km asfalt/teren, jeśli więcej w terenie to Evo będzie przyjemniejsze, odwrotnie to bierz Integrala