Wpis z mikrobloga

@NikczemnyJudasz: dla wszystkich biorących z MM
Regulamin pkt. 5 d
świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone (np. w przypadku produktów, w przypadku których przekroczono warunki zwykłego zarządu, w szczególności wskutek imiennej rejestracji produktu przez Konsumenta w bazie danych producenta, co powoduje przypisanie produktu do Konsumenta)

Elo cebulaki XDD
  • Odpowiedz
@NikczemnyJudasz: zapis w regulaminie o podaniu adresu sklepu też jest po coś? Także czekam na pierwszwe info komu się udało, bo na razie niektórzy mogą zostać z niechcianym tel za 2 wypłatyXD poza tym najdroższe słuchawki się skończyły
  • Odpowiedz
@oskar-laska: @NikczemnyJudasz:
Jestem debilem, czytałem to tyle razy, a tego nie zauważyłem.
Jutro pójdę profilaktycznie do MM zwrócić (im wcześniej, tym lepiej, może Samsung jeszcze się z nimi nie ugadał) - jak nie będą chcieli przyjąć, to zażądam od Samsunga skasowania moich danych z bazy danych i wycofania rejestracji - mam do tego prawo. Wtedy powinienem mieć prawo do zwrotu.
A jak już się nic nie uda, to
  • Odpowiedz
@ms93: kwestia tego ja podejda do sprawy, głupi bosh co robił zwroty po 150 zł za ekspres kazał wycinać kody kreskowe, a tutaj trudno powiedziec... Niby akcja ma nagrodzic klientow zwiazanych z ich marką, a nie cebulaków
  • Odpowiedz
@NikczemnyJudasz: @oskar-laska:
Oddałem, przyjęli, kasę oddali - nikt IMEI nie sprawdzał.
Nie da się za to oddać bez paragonu w innym markecie, niż się kupowało - wydaje mi się to niezgodne z regulaminem, bo tam nie ma takich zastrzeżeń, ale trudno.
  • Odpowiedz