Aktywne Wpisy
snickers111a +1193
Japierdyle, wczoraj odkryłem że różowa mnie zdradza i innemu typowi pisze że go kocha. Po 4 latach związku i mieszkania razem. Różowa przyszła do mnie zapłakana jaj jej pokazałem dowód i obiecała że zerwie z typem kontakt a że to przez gorszy okres w naszym związku. I po tym powiedziała że jedzie do rodzinnego domu. Wiecie co? Pojechałem pierwszym pociągiem pod jej rodzinny dom i nie zgadniecie XD jej auta tam nie
gadatos +84
#!$%@? mnie bierze jak widzę kolarza który jedzie ulicą a obok jest ścieżka. Z racji że dość często zdarza się taka sytuacja to lubię na takiego pedalarza zatrąbić i uchylić okno i wytłumaczyć mu czy wie czym jest ścieżka rowerowa
Wiele razy spotkałem się już z agresją i wyzywaniem
Jak myślicie czy moje techniki są dobre ? Czy dodalibyście coś od siebie ?
#rower #kiciochpyta #rowery
Wiele razy spotkałem się już z agresją i wyzywaniem
Jak myślicie czy moje techniki są dobre ? Czy dodalibyście coś od siebie ?
#rower #kiciochpyta #rowery
Dzisiaj kolejny raport z pola bitwy i garść analiz które przeprowadziłem w ostatnim czasie.
Co działo się do tej pory:
Promując ostatnio te dwa tytuły miałem okazje przetestować różne strategie i skuteczność reklam. Oto badania i wnioski dla prawilnych developerów:
1. Sprawdzałem które reklamy są bardziej skuteczne. Bannery czy Intrastarely. Okazało się że ich skuteczność jest porównywalna.... ale z czasem spada. Jak zasugerował mirek @Noct, powodem było przyzwyczajenie userów do reklam i ich omijanie. Pomysłem na rozwiązanie tego problemu było losowe rozmieszczenie reklam (np raz w prawym rogu, raz w lewym)... problemem okazało się jednak UI, które zostało by przez to mocno zniszczone. Postanowiłem więc.... znacznie opóźnić wyświetlenie reklam (gdzieś wyczytałem że to zwiększa adoption)....
Wniosek:
Okazało się że reklama ma tą samą skuteczność per aktywny user... Ciekawe. Pytanie - czy skuteczność dalej będzie spadać? O tym napisze za jakiś czas.
2. Ogólnie odnośnie rynku androida. Policzyłem wskaźniki zyskowności per aktywny user, i niezbędną ilość userów potrzebnych by apka i marketing się zwróciły.
Wniosek:
Smutne wieści, apka by się zwrócić musi mieć tysiąc Aktywnych userów, co przekłada się na około 10 000 instalacji miesięcznie. Ehh - będzie ciężko - ale się nie poddaje.
3. Jak rysujesz ciufcie, zrób ją w różnych rozdzielczościach by apka była dostępna również na tablety (dostępnąść jest zależna od printscreenów.
Wniosek:
Będę dziś rysować ciufcię w nowej rozdzielczości dla Glow Paint 2. Życzcie mi szczęścia.
Prawilna ciufcia dla mirków
#gamedev #android #gry #gryandroid