Wpis z mikrobloga

Hej Mireczki i Mirabelki
Dzisiaj kolejny raport z pola bitwy i garść analiz które przeprowadziłem w ostatnim czasie.

Co działo się do tej pory:


Promując ostatnio te dwa tytuły miałem okazje przetestować różne strategie i skuteczność reklam. Oto badania i wnioski dla prawilnych developerów:
1. Sprawdzałem które reklamy są bardziej skuteczne. Bannery czy Intrastarely. Okazało się że ich skuteczność jest porównywalna.... ale z czasem spada. Jak zasugerował mirek @Noct, powodem było przyzwyczajenie userów do reklam i ich omijanie. Pomysłem na rozwiązanie tego problemu było losowe rozmieszczenie reklam (np raz w prawym rogu, raz w lewym)... problemem okazało się jednak UI, które zostało by przez to mocno zniszczone. Postanowiłem więc.... znacznie opóźnić wyświetlenie reklam (gdzieś wyczytałem że to zwiększa adoption)....
Wniosek:
Okazało się że reklama ma tą samą skuteczność per aktywny user... Ciekawe. Pytanie - czy skuteczność dalej będzie spadać? O tym napisze za jakiś czas.

2. Ogólnie odnośnie rynku androida. Policzyłem wskaźniki zyskowności per aktywny user, i niezbędną ilość userów potrzebnych by apka i marketing się zwróciły.
Wniosek:
Smutne wieści, apka by się zwrócić musi mieć tysiąc Aktywnych userów, co przekłada się na około 10 000 instalacji miesięcznie. Ehh - będzie ciężko - ale się nie poddaje.

3. Jak rysujesz ciufcie, zrób ją w różnych rozdzielczościach by apka była dostępna również na tablety (dostępnąść jest zależna od printscreenów.
Wniosek:
Będę dziś rysować ciufcię w nowej rozdzielczości dla Glow Paint 2. Życzcie mi szczęścia.

Prawilna ciufcia dla mirków

#gamedev #android #gry #gryandroid
ugiugiugi - Hej Mireczki i Mirabelki
Dzisiaj kolejny raport z pola bitwy i garść ana...

źródło: comment_JUBFNlPAVZrdDOcgbPafjvHefx9r3jIl.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz