Wpis z mikrobloga

@Kazak77: szczerze? Po tym, jak została tu poprowadzona rozmowa to nie dziwię się, że się dialog nie podoba "oboże bo Yen to taka suka"
@Patro_115: dużo osób ma cię na czarnej liście za spamowanie tym dennym tagiem, którego nikt nie obserwuje?
  • Odpowiedz
@Kazak77: nie znam się na książkach, ale w grze Yennefer to po prostu zimna suka księżniczka, która ma Geralta gdzieś i cały czas coś kombinuje. Triss jest taka bardziej przyjazna girl next door ;)
  • Odpowiedz
@vyshomir: @mat1989: @haxx:
e tam pierdzielenie, yenn lepsza
ale ogolnie, wiem że gra jest o mordowaniu, ale mogli by ciut więcej tych chociażby form dialogowych(bądź questów) z czarodziejkami rozwinąć, a nie z yenn 6 dialogów, triss chyba z 3
no i mogliby by coś o smaczkach z filipą, a nie tylko 1 dialog...
  • Odpowiedz
@Kazak77: 10 minut temu miałam właśnie tę kłótnię w grze i aż musiałam zajrzeć na mirko :)

Czytałam książki nie raz zanim jeszcze pierwsza gra wyszła, nigdy nie przepadałam za Yen - zawsze traktowała Geralta przedmiotowo. Cieszyłam się natomiast, że w końcu pojawi się w grze i chciałam nawet dać jej szansę, mimo, że wg przebiegu gier Triss wydaje się być naturalniejszym wyborem (każdy mówi o "książkowym Geralcie", ale wydarzenia z
  • Odpowiedz
@abstrakcyjny_nick: moim zdaniem w grze powinna się zachowywać już trochę inaczej, o wiele mniej oschle, po tym jak na zakończenie sagi prawie poświęca życie w próbie ratowania go i już na wyspie Geralta docenia. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że po tych wydarzeniach tak po prostu odpuszcza, bo Triss jest w pobliżu. A co do wymówek co do straty pamięci- nie miałaby skrupułów do czytania mu w myślach w tym
  • Odpowiedz
@Raqie: geralt chyba też był nie lepszy