Wpis z mikrobloga

#prawo

Mógłby mi ktoś powiedzieć czy to prawda, że jeśli zamówiłem towar przez internet(płyta główna) na firmę i przyszedł on już zepsuty to nie mogę oczekiwać zwrotu pieniędzy tylko towar musi przejść procedure gwarancyjną i mogę ewentualnie otrzymać taki sam towar tylko sprawny?
Dla mnie to jest nie do pomyślenia i nie chcę mi się wierzyć, że przysyłają Ci #!$%@? sprzęt, co powoduje, że nie możesz pracować, nie doniesz z powrotem pieniędzy, żeby kupić coś zastępczego, tylko musisz czekać na łaskę, aż towar przejdzie procedure gwarancyjną jakieś 2 tygodnie....

Mirki poratujcie....
  • 14
@MaddoxX1911: Mogę zwrócić #!$%@? sprzęt bez żadnej zabawy? Nie będą mnie później oskarżać, że zabrałem do domu, zepsułem i teraz oddaje bez podania przyczyny?

btw. Z tego co mnie baba na infolinii informowała jeśli towar jest brany na firmę a nie osobę prywatną to nie mogę tak zrobić, stąd też moje pytanie czy to prawda...siedzę w robocie i nie bardzo mam czas szukać w necie co z tym fantem zrobić...sorry :F
@Maciek_z_LANu: To ich dobra wola. Procedura w Twoim wypadku jest następująca:

Art. 560. § 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca
niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz
wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania,
jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca
nie uczynił zadość obowiązkowi
@LaudatorLibertatis: Wrócę do domu i poczytam to wszystko. Może wybiorę z tych opcji odpowiednią, chociaż po pierwszej rozmowie jestem negatywnie nastawiony. Jak powiedziałem, że chcę zwrot pieniędzy to podejście do mnie jako do klienta i obraz rozmowy zmienił się o 180 st.