Aktywne Wpisy
WykopX +70
Bardzo przepraszam, że tak długo to trwało, ale jest!
Na szybko zrobiłem skrypt przywracający listę plusujących
https://greasyfork.org/pl/scripts/489949/listy-plusujacych-wpisy-i-komentarze
- lista plusujących po staremu
- zielonki i bordo są w kolorze (pomarańczki nie bo źle to wygląda)
- oznaczenie użytkowników, których blokujesz 🚯
- oznaczenie tych, których obserwujesz 🔔
- różowe paski mają małą różową kropkę 🟣
Skrypt jest kompatybilny z Wykop X Style 2, a dodatkowe opcje konfiguracji działać będą także w
Na szybko zrobiłem skrypt przywracający listę plusujących
https://greasyfork.org/pl/scripts/489949/listy-plusujacych-wpisy-i-komentarze
- lista plusujących po staremu
- zielonki i bordo są w kolorze (pomarańczki nie bo źle to wygląda)
- oznaczenie użytkowników, których blokujesz 🚯
- oznaczenie tych, których obserwujesz 🔔
- różowe paski mają małą różową kropkę 🟣
Skrypt jest kompatybilny z Wykop X Style 2, a dodatkowe opcje konfiguracji działać będą także w
Defined +4
Dobra, tak, to ja # pokazmorde
Rano usuwam
Rano usuwam
Na dwudziesty odcinek prawdziwy cud techniki, piękno w najczystszej formie, obiekt mokrych snów wszystkich miłośników kolei, bohater niezliczonych filmów na Youtube z serii "Potęga Gagarina", stały bywalec odcinka Wdzydze-Olpuch i Linii Hutniczej Szerokotorowej - ST44, znany także jako Gagarin!
W latach 60. władze Związku Radzieckiego zdecydowały, że należy pozostałym krajom RWPG "sprezentować" lokomotywę, która przejmie spalinowe przewozy towarowe i udowodni całemu światu, że sowieckij tiepłowoz łuszczyj tiepłowoz. W 1965 roku w zakładach w Ługańsku ruszyła produkcja spalinowozu typu M62. Rok później pierwsza M62 trafiła do Polski i dostała na PKP oznaczenie ST44. Lokomotywy te okazały się istotnie potężne (2000KM mocy) oraz dość niezawodne, jednak jednocześnie ukazał się szereg wad, takich, jak intensywne zużywanie toru oraz olbrzymie zużycie paliwa. Z oczywistych względów owych wad nie naprawiono, a lokomotywy typu M62 nadal pracują w wielu krajach byłego RWPG. Trafiły one do Polski, NRD, Kuby, Korei Północnej, Czechosłowacji i na Węgry, wycofano je tylko w Niemczech i Czechach. W ostatnich latach PKP Cargo powróciło do eksploatacji tej serii. Modernizacją zajmował się Fablok, a obecnie prowadzi je PESA Bydgoszcz i Newag. Modernizacje Pesy są mniej zaawansowane, polegają głównie na wymianie silnika, bowiem paliwożerny dwusuw radzieckiej konstrukcji przyprawiał każdego urzędnika z eurokołchozu o palpitację serca z powodu niesamowitej emisji spalin. Natomiast Newag prowadzi modernizacje gruntowne - z oryginału zostają jedynie ostoja i wózki jezdne. Z tego powodu lokomotywom Newagu nadano nowe oznaczenie - ST40. Tego ST44-1233 sfotografowałem 23.08.2014r na stacji Kamionki Jezioro.
#pociagioinasza #pociagi #pociagiboners #st44 #gagarin